Isreal
Fra : Skrotnissen

Dato : 17-02-07 00:08

Hej

Nogen der har erfaringer de vil dele, omkostninger, steder at se osv

Bo

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 17-02-07 01:40

"Skrotnissen" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der har erfaringer de vil dele, Bo

Ja, det staves Israel (Hvis vi snakker om samme land)

VH Pernille

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 17-02-07 14:20

>Ja, det staves Israel (Hvis vi snakker om samme land)
-------------------------

Når nu lærerinden er fædig med at rette stile - har du så nogen gode
tips til spørgeren ? Tænk sig at du gider rette en slåfejl !
Mogens

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 17-02-07 14:26

>Nogen der har erfaringer de vil dele, omkostninger, steder at se osv
------------------------
Jo det er et fantastisk land at besøge - også som turist. Men desværre
ville jeg nok ikke lige vælge Israel i øjeblikket - synes det er lidt
for usikkert at være i landet nu. Nå det har det nu altid været, men
lige netop nu er der jo rimeligt uroligt. Men selvfølgelig kan man da
stadig rejse rundt dernede. Oplevelserne er meget store og meget
interessante. Man mærker virkligt historiens vingesus. Vær dog klar
over at i højsommeren er det altså ulideligt varmt - specielt omkring
det døde hav og i Negev-ørkenen er det så hedt, at jeg syntes det var
over min grænse.
Jeg har boet i landet i et halvt år og besøgt det par gange ved siden
af, og har været overalt i landet incl. Sinai-ørkenen, som nu hører
til Ægypten.
Vær også klar over, at der er miltær overalt - og de fylder meget i
landskabet, men det vænner man sig til,
Hilsen fra Mogens

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-02-07 14:43

"Skrotnissen"
> Hej
>
> Nogen der har erfaringer de vil dele, omkostninger, steder at se osv
>
> Bo

Bo - for faen, Israel er en "who is who and what is what" for folk
med forskellig tro, derudover finder du de mest sexede kvinder
på denne klode og et par ok strande - du må ligsom konkretisere
det en lille smule hvis du vil have konstruktiv respons. )-max-

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 18-02-07 14:14

"Skrotnissen" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der har erfaringer de vil dele, omkostninger, steder at se osv
>
> Bo

Hejsa

Israel er et fantastisk land med mange interessante ting at se.
Vi var der senest i påsken 2006, og oplevede ingen problemer overhovedet.
Jerusalem er en fantastisk by og en tur til Bethlehem er da også et must:
Tag en tur til det døde hav.
Har man bil er der også mange små byer (fx. små druserlandsbyer), der er
værd at besøge, drypstenshuler, osv. osv.
Stranden i Tel Aviv .... måske en tur til Eilat, hvis man er til turisme og
strand (har ikke selv været der).

Israel er ikke "billigt" som i Østen, men stadig en del billigere end
herhjemme.

Læs om vores ture på vores hjemmeside: www.pernille-kennet.dk
og har du mere konkrete spg. så sig til.

Pernille

--
Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
www.pernille-kennet.dk

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 18-02-07 16:47

> "Skrotnissen" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej!
Jeg fandt dette citat fra Udenrigsministeriets rejsevejledning for
Gaza/Vestbredden:

Citat:
Jerusalem
Besøgende i Jerusalem skal i disse dage være særdeles opmærksomme på
eventuelle uroligheder i området omkring Al Aqsa moskeen grundet
demonstrationer mod israelske arkæologiske udgravninger. Indgangene til den
gamle by vil også kunne blive berørt af demonstrationerne.
Citat slut.

Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-02-07 22:02

Hej!
Forneden på denne side http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/6347077.stm
kan man se hvor de er igang med den arkæologiske udgravningen ved Al-Aqsa
Moskeen i Jerusalem.
Mvh. Jesper