Isaberg
Fra : Patrick

Dato : 15-02-07 20:14

Hej med jer..

Vi (4 pers.) vil gerne til Isaberg og stå 1-2 dage på ski, i egen bil..

Har i nogle links eller andet?

På forhånd tak.

Patrick

Fra : Peter Kjær

Dato : 15-02-07 21:44

> Har i nogle links eller andet?

Hej Patrick,

Igen er google din ven
http://www.google.com/search?hl=en&c2coff=1&rls=com.microsoft%3Aen-US&q=isaberg&btnG=Search
Isaberg er hit nr. 1

Hvis i tager derop må du meget gerne komme med en snemelding, da jeg efter
at have læst på hjemmesiden pt. er meget i tvivl om det er turen værd.

/Peter

Fra : -=JF=- priv

Dato : 15-02-07 22:53

Følgende er skrevet af Patrick:

> og stå 1-2 dage på ski, i egen bil..

Det var dog *satans* til stor bil, hvis I sådan ligefrem kan stå på ski
i den

--
Mvh. John

Fra : michael

Dato : 15-02-07 23:12

Eller nogle sjove dæk...

Nogen der kender de aktuelle sneforhold i Isaberg?

/michael

Fra : Patrick

Dato : 15-02-07 23:23

Ikke hørt om den nye "snebil"?

Jeg takker for linket, og prøver at lede videre..

Står klar med snerapport, men det bliver nok først i næste måned vi skal
afsted, hvis det overhovedet bliver til noget

Mvh.

Fra : Eivind

Dato : 16-02-07 20:12

http://www.snorapporten.nu/anlaggning.asp?Anlaggning=73