Malta i April. Badeferie med sol, eller fo~
Fra : Søren R

Dato : 15-02-07 13:46

Hej

Vi overvejer at tage en smut til Malta midt i April

Hvor varmt kan jeg forvente at der er om dagen. Nok til at ligge og dase og
solbade, eller er det for optimistisk, så tidligt?

Søren

Fra : Bonnie

Dato : 15-02-07 14:08

Der tror jeg at du er optimistisk... Dase og solbade jo ! men nok kun i max.
20 grader.. Vandet er slet ikke varmt på det tidspunkt heller. Men
selvfølgelig 20 grader og pool. Det kan nok lade sig gøre, men ikke med
nogen garanti. På det tidspunkt skal du nok til Ægypten eller Gran Canaria
for at være lige mere sikker...

MVH Bonnie

Fra : Bonnie

Dato : 15-02-07 14:08