Blændpropper til Intruder - hvor købes de?
Fra : M.C. Intrudersen

Dato : 19-02-07 20:07

Hej
Det er ikke så let at købe diverse blændpropper til en Intruder 1400 her i
Aalborg. Er der et sted, hvor de har et stort udvalg til fornuftige priser?
Evt. i andet end de lidt "billige" plastikudgaver?

mvh
Ivan

Fra : C. Caspersen

Dato : 19-02-07 20:53

"M.C. Intrudersen" <habit@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Det er ikke så let at købe diverse blændpropper til en Intruder 1400 her i
> Aalborg. Er der et sted, hvor de har et stort udvalg til fornuftige
> priser?

De plejer at blive solgt på Ebay i sortimentsposer. Jeg desværre ikke give
dig en henvisning pt.

søg på "Intruder", og der kommer en 5-6 sider med grej.

/Caspersen

Fra : Jørgen Z. Alexanders~

Dato : 19-02-07 21:22

M.C. Intrudersen <habit@mail.dk> skrev:
>Hej
>Det er ikke så let at købe diverse
>blændpropper til en Intruder 1400

Har selv været på jagt efter sådanne propper (plast-crom-
udseende).
Bare de små til afdækning af unbracko-skruerne på styr-broen
koster hos Zuki-forhandleren i Århus kr. 40,- pr. stk.!!!
Har set dem hos Louis i Tyskland til ca. kr. 10,- pr. stk. i
flere forskell. størrelser.
Selv om det er plast, holder de såmænd udemærket.
Regner med, vi snakker om de samme propper, selv om jeg snakker
VS800.!?
--
Efter 25 år på 'behagelige' 4 hjul,
nu også lidt/meget sjovere på 2 hjul, med Zuki VS800 !!