Reserve dele til GSX 750 EX '81
Fra : Lasse Christensen

Dato : 19-02-07 19:56

Hej!

Som overskriften siger, hvor kan man skaffe dele til sådan en?

Mvh. Lasse

Fra : Sidse

Dato : 19-02-07 21:43

"Lasse Christensen" <lassenc.@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Som overskriften siger, hvor kan man skaffe dele til sådan en?
>
> Mvh. Lasse

Da jeg havde sådan en købte jeg de fleste stumper hos Enghave.
Men vær lidt mere specifik, hvad mangler du til den?

Henrik
www.gsx.dk
www.ha-ts.dk

Fra : Lasse Christensen

Dato : 20-02-07 20:55

Sidse skrev:
> [...]
>
> Da jeg havde sådan en købte jeg de fleste stumper hos Enghave.
> Men vær lidt mere specifik, hvad mangler du til den?

Det er en af min fars kammerater som er igang med at renovere en, så det
gerne hele cyklen jeg skal have dækket ind

Fra : Sidse

Dato : 20-02-07 21:25

> Det er en af min fars kammerater som er igang med at renovere en, så det
> gerne hele cyklen jeg skal have dækket ind

Mener bestemt at Vordingborg MC har nogle stumper til at ligge, de har en
del overgemte stumper.
Ellers er der jo LC Racing, de har med stor sandsynlighed bruget dele til
den.

Henrik