salg på qxl !?!?!
Fra : tp

Dato : 19-02-07 15:11

Satte lige en mc til salg herinde. gratis annonce. dejligt

Meeeeeeeeeen så opdagede jeg lige noget : successgebyr (altså ved salg).
2%. 2% af 80.000 = 1600!!!!! For 1.600 vil jeg gerne have en DEL mere
end bare retten til at vise min annonce.

omvendt siger statistikken at der har været fire gange så mange hits som på
samme annonce på dba, så der kommer måske også flere folk?

Sælger I andre derinde eller?

Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-02-07 15:18

tp <skodskod@yahoo.com> wrote:

> omvendt siger statistikken at der har været fire gange så mange hits som på
> samme annonce på dba, så der kommer måske også flere folk?

Tit på QXL kan folk også lade sig rive med op til slutningen af en
auktion, med dertil hørende højere salgspris. Tit har folk ikke sat sig
en maksimal pris de vil give, og så får den liiiiiige et bud til (og et
til og et til).

> Sælger I andre derinde eller?

Ikke MC, men så meget andet :)

--
-René

Fra : bigOne

Dato : 19-02-07 15:26

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> omvendt siger statistikken at der har været fire gange så mange hits som
> på samme annonce på dba, så der kommer måske også flere folk?

Biler og MC har da ikke noget gebyr, det er gratis for denne gruppe....

Fra : HH

Dato : 19-02-07 16:11

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Sælger I andre derinde eller?

Nej ikke efter jeg så Basta, især XQL's represetants nedladende holdning
overfor kunderne fik mig til at droppe dem.

Fra : Martin Clemmensen

Dato : 19-02-07 18:51

HH wrote:
> Nej ikke efter jeg så Basta, især XQL's represetants nedladende holdning
> overfor kunderne fik mig til at droppe dem.

QXL har meget at lære mht. kundeservice, men når det er sagt så var en
del af de QXL brugere der var med i det program nu også lidt for
godtroende. At betale 15.000kr (eller mere, hvis jeg husker rigtigt)
via. bankoverførsel, hvor man, som alle bør vide, ikke har nogen form
for garanti eller fortrydelsesret er simpelthen for dumt.

--
Martin Clemmensen
http://jir.dk/clemme

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-02-07 19:54

"Sælger I andre derinde eller"

Har ikke prøvet MC. Men et par andre småting. Det er træls at betale gebyr,
hvis varen slet ikke bliver afhentet/betalt. Har prøvet det. Det var
heldigvis et lille beløb, og man kan også godt få pengene igen, men det er
lidt mere bøvlet end DBA

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-02-07 20:20

No - salgsgebyret er kr. 100,-

Pris for salg af MC
På QXL har du også stor mulighed for at sælge din MC, dette sker via
vores MCauktion, som er bygget på solgt eller gratis, det vil sige du
betaler et fast lille gebyr hvis du sælger din MC. a.. Oprettelses gebyr =
Gratis
b.. Salgs gebyr = 100,00 kr

kim olsen