Hvor kører man motard henne?
Fra : MSGDiller@gmail.com

Dato : 18-02-07 18:22

Ovenpå min eftersøgning på en gademotard, har jeg overvejet lidt at
komme på bane med sådan en fætter

Synes at trackdays på en stor mc render op i for meget. Man skal til
Sturup hele tiden eller udenlands for at køre, og det er en større
udskrivning hver gang. Det er sq kedeligt i længden

Så er der nogle steder man kan køre motard i DK enten i klub eller
lignende? Og hvad render sådan noget op i? :)

Fra : S.G

Dato : 19-02-07 16:47

On 18 Feb., 18:21, MSGDil...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Så er der nogle steder man kan køre motard i DK enten i klub eller
> lignende? Og hvad render sådan noget op i? :)

Slet ingen der har erfaring med motard? :(

Fra : Jakob

Dato : 19-02-07 17:36

S.G wrote:

> Slet ingen der har erfaring med motard? :(

Prøv at kigge på Supermotard.dk...

--
Jakob, 748SP+749S

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-02-07 17:28

"S.G" <msg1979@gmail.com> skrev i en meddelelse
On 18 Feb., 18:21, MSGDil...@gmail.com wrote:

>Slet ingen der har erfaring med motard? :(

Ikke organiseret.

Spørg Jakob på www.supermotard.dk han ved den slags.

Rittig

Fra : S.G

Dato : 22-02-07 14:35

On 19 Feb., 17:27, "Claus Rittig" <ClausRit...@Hotmail.Com> wrote:

> Ikke organiseret.
>
> Spørg Jakob påwww.supermotard.dkhan ved den slags.
>
> Rittig

hvor kører man så uorganiseret? :)

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-02-07 16:39

>hvor kører man så uorganiseret? :)

Hæ, hæ. Aalborg Off-Road MC Klub har i årevis haft et klubmesterskab
bestående af så mange forskellige "off-road" discipliner som muligt, og en
af afdelingerne var Motard. Nogle år er det blevet til 4-5 motard-løb på et
år. Som regel på en stor asfalteret plads, men også nogle gange på go-cart
baner. Sådan et klub-race samler selvfølgelig kun omkring 10 kørere, men det
er nu ret fedt alligevel.

Rittig