Forslag til pålidelig offroader til 50.000~
Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 18-02-07 15:15

Hej Gruppe,
Har I nogen forslag til en pålidelig indregistreret offroader, der både er
sjov at køre på og pålidelig til en max 50.000,- ?

Mvh
Jimmi
Thruxton '06

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-02-07 19:23

> Har I nogen forslag til en pålidelig indregistreret offroader, der både er
> sjov at køre på og pålidelig til en max 50.000,- ?

Hej Jimmi

Der er enormt svært at svare på dit spørgsmål his ikke du skiver mere.
Skal den være ny eller brugt?
Kan du skrue selv?
Hvad skal du bruge den til?
Hvor gammel synes du selv den max må være?

Spørg evt i www.tenere.dk 's forum. der sidder der mange flere offroad
nørder end her.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Jimmi Nielsen

Dato : 18-02-07 19:37

> [...]
> Kan du skrue selv?
> Hvad skal du bruge den til?
> Hvor gammel synes du selv den max må være?

Hej Jens,
Det kan du da have ret i Jeg prøver:
Den skal bruges til lidt hygge kørsel, og lidt hygge offroad.
Alder er i princippet ligegyldigt, men den skal nok ikke være meget ældre
end 1990, men som sagt, pålidelighed er vigtigere end alder. Den skal helt
sikkert være brugt.
Jeg kan sagtens skrue selv, men foretrækker at den kan køre uden for meget
rep. Jeg laver selvfølgelig selv olieskift, filter, tændrør osv.
Hvis den kan bygges til super motard er det et plus.

Og tak for tippet med tenere.dk, der vil jeg kigge lidt

Mvh
Jimmi

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-02-07 22:36

"Jimmi Nielsen" <InfoFjern@Fjern17Solutions.dk> skrev i en meddelelse
> Og tak for tippet med tenere.dk, der vil jeg kigge lidt

Og prøv også her:
http://www.dormck.dk

Rittig

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 05:45

"Jimmi Nielsen" <InfoFjern@Fjern17Solutions.dk> wrote in

> [...]
> Hvis den kan bygges til super motard er det et plus.
>

> Og tak for tippet med tenere.dk, der vil jeg kigge lidt

www.dba.dk er din ven. her findes en XT 600 E ´01 7500km til 43K. eller
en ´03 med 14500km, til samme pris.
Eller en XTZ660 ´94 30700km 48K.......its a jungle out there !!

Men som skrevet, så kig forbi www.tenere.dk forummet er ikke verdens
hurtigste, men der sidder nogle som ved en masse !!

Fra : J.C.Kløve

Dato : 19-02-07 08:36

On 19 Feb., 05:45, "Rasmus TDR \"lightburner\"" <bumbum> wrote:
> [...]

> en ´03 med 14500km, til samme pris.
> Eller en XTZ660 ´94 30700km 48K.......its a jungle out there !!

humnn??

søge søge

JO det er det da..
Der er nemlig også Tiger'e (i den priskalsse)
og Elefant'er men de er jo lidt større (i pris)

Go' jagt

--
Dun@nt