Hjælp motogp
Fra : MLP68

Dato : 18-02-07 11:09

Hej i gruppen
Kan i hjælpe mig? Jeg har købt et års "Kigning" på motogp.com for at kunne
se diverse videoer! men jeg kan ikke konmme på ! der anvendes media player!
når jeg trykke på de forskellige film så skrives der først "Connecting to
media" efter fulgt af "reattemting to conneckt" , hvor efter den så skriver
Ready men filmen går ikke igang! hvis jeg trykker på play så starter det
bare forfra igen!
Det skal lige siges at hvis jeg prøver på en anden PC end min egen så
fungerer det fint.

Jeg ved godt at dette indlæg evt. kunne lægge i en PC nyhedsgruppe, men nu
er det jo Motogp det gæller og det kunne jo være at der var andre der havde
prøvet det samme!

Mvh MLP68

Fra : H&M

Dato : 18-02-07 16:37

> [...]
> "Connecting to media" efter fulgt af "reattemting to conneckt" , hvor
> efter den så skriver Ready men filmen går ikke igang! hvis jeg trykker på

Check om de hos motogp.com skriver noget om en "codec", dette skal være
installeret ok.
Hvilken verson af media player har du installeret ??
Kør evt. "C:\Programmer\Windows Media Player\wmplayer.exe" for at se
versions nummer, bør minimum være 10
Hvilken version Internet explorer har du installeret...
Hvilket operativsystem har du ? Win XP ....
Få evt. den seneste mediaplayer til dit operativ system hos microsoft.com

Blot lidt tips til hvor du skal bruge din tid, du skal jo ikke se
motogp.....endnu..