Total OT:
Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 16-02-07 21:03

Som folk nok husker ventede vi jo barn sidste år. Desværre mistede vi vore
datter pga. en alvorlig hjertefejl

Nu vil jeg gerne glæde folk igen ved at vi igen venter barn.

Desværre betyder det jo nok at jeg skal af med den gamle mukkebik, til
gengæld har min kommende kone erklæret at vi da helst gerne vil have en
nyere større model

ud over det har jeg fået nyt jobs i Kalundborg..
Nå men som topic angiver... så er det totalt ot

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-02-07 21:35

> [...]
>
> Desværre betyder det jo nok at jeg skal af med den gamle mukkebik, til
> gengæld har min kommende kone erklæret at vi da helst gerne vil have en

hej Jon,

tillykke med det, håber for jer det går bedre denne gang!
Og den kone skal du holde på, hvor siger "jeg er gravid igen, du skal have
større mc" ?

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Knud Dam

Dato : 17-02-07 00:05

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Som folk nok husker ventede vi jo barn sidste år. Desværre mistede vi vore
> datter pga. en alvorlig hjertefejl
>
> Nu vil jeg gerne glæde folk igen ved at vi igen venter barn.

Stort tillykke !

; - )

KD

Fra : Rubberduck

Dato : 17-02-07 12:59

> [...]
>

> --
> Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
> Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

Stort tillykke herfra - håber I får en rigtig god oplevelse dennegang og alt
vil forløbe uden problemer.

Rigtig dejlig kone du har - mon ikke, du lige skulle få hende til, at skrive
på et lille stykke papir. Så husker i det meget bedre den dag i skal snakke
om ny MC. Du ved - kvinder glemmer nogen gange ret let

Hilsen
Ole Hansen
BMW K1200RS
Honda VF1000 FII Bol d'or

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-02-07 17:30

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> wrote in message
> [...]
>

> --
> Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
> Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

Hej Jon, og tillykke.
Jeg krydser fingre for at fruen går hele vejen, og at alt lykkes til alles
glæde.
Og skynd dig så at få hende til at skrive under på det hun sagde med
motorcyklen - det KAN være hormoner!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-02-07 20:49

> [...]
> datter pga. en alvorlig hjertefejl
> Nu vil jeg gerne glæde folk igen ved at vi igen venter barn.

Rigtig meget tillykke!

Verden ændrer sig når der kommer småfolk, så det kan knibe med tiden til
motorcykler - men man skal huske på at forældre SKAL koble af jævnligt,
ellers kan det være svært at være en rigtig god mor og far med overskud til
det hele. Og motorcykler er det perfekte "koble af" værktøj, man KAN ikke
tænke på børne-ting når man kører motorcykel.

Rittig

Fra : Ole

Dato : 17-02-07 23:09

> "Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Rigtig meget tillykke!
> Rittig

Det var dog satans til forskel på HVEM der or OT !!!!!!!!!!

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-02-07 23:50

"Ole" <lykkehus_@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det var dog satans til forskel på HVEM der or OT !!!!!!!!!!

Jah, det blev ihvertfald OT da du klippede det MC relaterede indhold ud.
Hvis du scanner meget længe efter postings med linjer med OT indhold, så vil
du kunne finde mange...

Rittig

Fra : Ole

Dato : 18-02-07 01:22

Claus du kan da ikke forvente at blive taget alvorligt efter dette !

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 10:09

On Sun, 18 Feb 2007 01:21:57 +0100, Ole wrote:

> Claus du kan da ikke forvente at blive taget alvorligt efter dette !

I de over 8 år jeg har fulgt gruppen, har både Jon og Rittig bidraget med
rigtigt meget mc-relateret stof, så jo de kan sagtens tages alvorligt, også
når at de stifter familie, og værdierne bliver nogle andre.

Hvad har Du bidraget med, udover at bande, i den korte tid at Du har været
her ?

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Ole

Dato : 18-02-07 10:17

Næe, I kan tage jer selv højtidelige og "alvorlige" jeg er da totalt kold i
røven !

meddelelse news:e5s6jopsio9.1t1t1xnv55ebx$.dlg@40tude.net...

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-02-07 10:31

> Næe, I kan tage jer selv højtidelige og "alvorlige" jeg er da totalt kold
> i røven !

fair nok, ligesom Orla har jeg skrevet med her i 7-8år.
Ikke alle folk kan finde sig til rette her, så de er her typisk en kort
periode, og smutter så igen.
Folk får ærlige svar uden omsvøb, og det er oftest kærligt ment

Så vi ses

Fra : Ole

Dato : 18-02-07 10:50

Ja, og sådan en gruppe har jo også brug for "smagsdommere" der TROR de kan
bestemme, hvem der har lov at være OT og hvem der IKKE har !

Men I skal da få jeres indspiste plads for jer selv.

Fra : Armand

Dato : 18-02-07 11:28

"Ole" <lykkehus_@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Men I skal da få jeres indspiste plads for jer selv.

Hvis det skal tages som et løfte så takker jeg mange gange, for så sparer
jeg mig for at sætte mig ind i hvorledes jeg fik dit navn blacklistet i min
nedwreader :-|
Det er jo heldigvis så sjældent at man løber ind i tågehorn på denneher
gruppe, at man aldrig når i rutine med dén funktion!

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 18-02-07 11:38

Det er næsten som at se/høre et interview af en politiker, der spørges i øst
og svares i vest.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-02-07 11:14

Thomas Jensen skrev den 18 feb 2007 i

> [...]
> periode, og smutter så igen.
> Folk får ærlige svar uden omsvøb, og det er oftest kærligt ment

Supplerende:
Hver gruppe har sit eget liv, der (i et eller andet omfang) styres af
gruppens fundats. Denne gruppe ikke undtaget, og folk der har været med længe
og har bidraget meget har altså lidt længere snor end "opkomlinge" Det
kan jeg nemt acceptere, selv om - indrømmet - nogen meget få gange kan gå
lidt langt i privat slidren. Det påvirker mig så på samme måde, som når nogen
snakker højt i mobiltelefon ved siden af mig i bussen....

God netikette tilskriver (ikke at forveksle med foreskriver):
(klippet fra http://usenet.dk/info/lynvejledning.html:

"Før du sender et indlæg til en nyhedsgruppe, du ikke tidligere har benyttet,
er det en god ide at læse dens fundats, der er en beskrivelse af gruppens
formål, og undersøge om der er en OSS (Ofte Stillede Spørgsmål) til gruppen.
Sædvanligvis er det også en god ide at skimme de indlæg der allerede er i
gruppen igennem for at få en fornemmelse om hvordan netop den gruppe
fungerer, inden man skriver sit første indlæg.
Alle grupper med tilhørende fundatser og evt. OSS'er findes på:
http://usenet.dk/grupper/"

En uges vinter mere - så er det slut!

Fra : ihjelkeld

Dato : 18-02-07 12:46

Tja' jeg synes personligt, at det bare er nemmere IKKE at læse de
indlæg-tråde som ikke interesserer mig, OT eller ej

Keld

Fra : Ole

Dato : 18-02-07 12:56

Lige præcis
Fornuftig holdning.

Fra : Dr. Enduro

Dato : 19-02-07 12:05

Ole skrev:
> Næe, I kan tage jer selv højtidelige og "alvorlige" jeg er da totalt kold i
> røven !

Ole, det der, er det ikke noget du kan søge behandling for?

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-02-07 12:11

Dr. Enduro wrote:

> Ole, det der, er det ikke noget du kan søge behandling for?

Evt. en rygvarmer fra louis :

"Heat Pro Rücken-Heizelement

Für wohlige Wärme an kalten Tagen.

* zum Nachrüsten in der Protektorentasche
* zusammen mit Rückenprotektor verwendbar
* Heizelement wird an die Bordsteckdose (Zigarettenanzünder)
angeschlossen (Zigarettenanzünder zum Nachrüsten finden Sie auf Seite 716)
* Stecker mit Ein- und Ausschalter
* durch Abnehmen der roten Kappe ist der Stecker auch für
Motorradsteckdosen verwendbar
* in drei Größen erhältlich"

--
vh
Torben

Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-02-07 00:24

> [...]
> * Stecker mit Ein- und Ausschalter
> * durch Abnehmen der roten Kappe ist der Stecker auch für

- og pludselig var vi let og elegant on-topic igen.

LOL

ScooterBo

Fra : Ole

Dato : 19-02-07 12:41

Det er da muligt

Men det Du fejler, kan man få medicin mod.
Det hedder stryknin.

Fra : Hekto

Dato : 19-02-07 13:01

Ole presented the following explanation :
> Men det Du fejler, kan man få medicin mod.
> Det hedder stryknin.

Som een af de få der endnu ikke har giddet at
smide dig i 'buret', må jeg sige at du kæmper
voldsomt hårdt i en krig du aldrig kan vinde!

Det fører ingen steder hen, du kommer ingen vegne
med det og det er heltafgort at meget få læser
dine udgydelser på nuværende tidspunkt.

- og for en sikerhedsskyld ryger du så også i
'boksen' på min news reader, fra nu af.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ole

Dato : 19-02-07 13:07

Mange tak *G*

Nu er jeg så ikke helt med på, hvilken krig jeg skal vinde ?
Men I har vist gang i noget som kun I selv forstår

Fra : Armand

Dato : 20-02-07 00:22

> Det er da muligt
>
> Men det Du fejler, kan man få medicin mod.
> Det hedder stryknin.

Ole, du lovede lige!

Suk - nu må jeg til at teste min IT-viden - - - - - - - - - Åh jo,
dér var den: *PLOINK*
Over and out!

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-02-07 18:53

Armand skrev den 20 feb 2007 i

> Ole, du lovede lige!
>
> Suk - nu må jeg til at teste min IT-viden - - - - - - - - - Åh
> jo, dér var den: *PLOINK*
> Over and out!

Hvem er Ole - min reader kan ikke se ham ?

Fra : Bo Nielsen

Dato : 19-02-07 01:24

> Claus du kan da ikke forvente at blive taget alvorligt efter dette !

PLOINK

ScooterBo

Fra : Anders Majland

Dato : 18-02-07 20:27

> Rigtig meget tillykke!

Også tilykke herfra ... håber det går godt denne gang.

> [...]
> til det hele. Og motorcykler er det perfekte "koble af" værktøj, man KAN
> ikke tænke på børne-ting når man kører motorcykel.

Medmindre man har dem med ... Men der går jo alligevel et stykke tid hvor
det mest handler om mad, søvn og bleskift inden de kan introduceres til
glæderne på to hjul ... Men hver sikker på at det er et hit at blive
bragt/hentet på motorcykel i børnehaven ... (Hvis altså man forstår at takle
pædagoger og andre forældres holdninger ...)

Ja det er jo så ikke så skidt ... En mc mere kan man jo altid bruge... Og
så vil jeg lige slutte af med at citere http://jesper-offroad.dk/ Jesper
Meincke, "På trods af en suveræn forplantningsevne formår han stadig at
have flere motorcykler end børn."

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
Stadig med flere mc'er end børn - stillingen ændrede sig 9/2/2007 til 3:2

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-02-07 13:50

On 16 Feb., 21:02, "Jon&Ann-Rikka" <jonslar...@FJERNMIGstofanet.dk>
wrote:
> [...]
> nyere større model
>
> ud over det har jeg fået nyt jobs i Kalundborg..
> Nå men som topic angiver... så er det totalt ot

Mange gange tillykke -

Jeg er selv inde i kampen om min 4 mdr. datter!
Jeg vil have hende i MC kluns og moderen insisterer på "pru"heste, det
bliver interessant at se om jeg ksla ud at købe en hest eller en
crosser om en 3 år eller så

Jeg her lært hende at sige som en racer (syntes jeg i hvrtfald )

--
Dun@nt

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-02-07 17:44

> [...]
>Jeg vil have hende i MC kluns og moderen insisterer på "pru"heste, det
>bliver interessant at se om jeg ksla ud at købe en hest eller en

En kineser-crosser er MEGET billigere end en pony!
Og der er også mere familieunderholdning i den. Det var fx GULD at se
svigerfar gå bagover ude på græsplænen

Rittig

Fra : MortenP

Dato : 18-02-07 13:38

Jon&Ann-Rikka skrev:
> [...]
> nyere større model
>
> ud over det har jeg fået nyt jobs i Kalundborg..
> Nå men som topic angiver... så er det totalt ot

Mange gange tillykke!!

Livet kan være så uretfærdigt, men heldigvis bliver i jo så sikkert
fuldt 100% hele vejen igennem graviditeten denne gang så alt går godt. .

og jeg er da helt enig med din frue.. Du SKAL da have en større mc :D..
(skynd dig at tage hende på ordet)

MortenP

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 18-02-07 18:36

"Jon&Ann-Rikka" <jonslarsen@FJERNMIGstofanet.dk> writes:

> Som folk nok husker ventede vi jo barn sidste år. Desværre mistede vi vore
> datter pga. en alvorlig hjertefejl
>
> Nu vil jeg gerne glæde folk igen ved at vi igen venter barn.

Et helt off-topic tillykke!

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 18-02-07 20:04

On 18 Feb., 17:44, "Claus Rittig" <ClausRit...@Hotmail.Com> wrote:

> En kineser-crosser er MEGET billigere end en pony!
> Og der er også mere familieunderholdning i den. Det var fx GULD at se
> svigerfar gå bagover ude på græsplænen
>
> Rittig

Ja og så har vi vist en lille grusgrav hvor det kan dyrkes her ude i
Svenstrup J, hvor jeg er ved at se om jeg kan finde noget at bo i

--
Dun@nt

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-02-07 22:38

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

>Ja og så har vi vist en lille grusgrav hvor det kan dyrkes her ude i
>Svenstrup J, hvor jeg er ved at se om jeg kan finde noget at bo i

Damn, det er jo lige i nabolaget?
Så burde du kigge op i Aalborg Off-Road MC Klub en dag.

Rittig

Fra : kalle

Dato : 18-02-07 19:50

Jeg vil da også lige sige Til lykke

Næste gang jeg kommer med et OT indlæg , sætter jeg lige en lille Mc i
parantes, så er der åbenbart ingen der får ondt af det

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-02-07 22:19

> [...]

> have en nyere større model
>
> ud over det har jeg fået nyt jobs i Kalundborg..

Tillykke med det hele I har nu også fortjent noget medvind efter
den omgang.

Bliver den nye cykel så med side(barne)vogn?
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 19-02-07 18:43

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke med det hele I har nu også fortjent noget medvind efter
> den omgang.
>
> Bliver den nye cykel så med side(barne)vogn?
> --
> mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det vides ikke endnu, der skal først spares lidt sammen til bryllup osv.
, det er jo dyrt sådan noget skidt, men det var jo mig der friede så det
er min egen skydl.. Det er i øvrigt også mig der insisterer på et
kirkebryllup..

Og så lige en tak til jer alle for de dejlige varmende ord.

og til ham Ole der.. Jeg tror ikke jeg kan gøre det mere tydligt at det var
et Off Topic indlæg, også selvom det var en lille smule MC-relateret, så
spring det da over, i stedet for at gå i de små sko der...
Al det råberi gider folk da ikke se på, og man kan da ikke tage dig seriøst
så, for du vil da gerne tages seriøst eller hvad ????

Fra : Ole

Dato : 19-02-07 19:06

Hej Jon

Også et tillykke herfra, jeg har også set jeres side.

Mine indlæg har INTET med dig eller dit indlæg at gøre.
Det startede i en helt anden gruppe, hvor Claus og andre overfaldt en
"bekendt" der havde bragt et, efter deres mening, OT emne.
Så det eneste jeg har noget imod, er de her selvbestaltede "politimænd"

For min skyld, må folk skrive hvad de har lyst til, jeg er fornuftig nok til
at skimme over det jeg ikke har interesse i.

Mvh
Ole

Ps
Du kan tage mig seriøs eller lade være.