Honda XL250R 1988
Fra : Niels Svane

Dato : 14-02-07 22:42

Hej

Jeg har et stel med afgift og papirer til ovennævnte motorcykel + en masse
dele til den. Jeg er meget interesseret i at sælge det (eller ihverfald
stellet) til en der måske vil lave sit eget projekt.

Niels

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-02-07 08:59

Niels Svane skrev den 14 feb 2007 i

> Jeg har et stel med afgift og papirer til ovennævnte motorcykel + en masse
> dele til den. Jeg er meget interesseret i at sælge det (eller ihverfald
> stellet) til en der måske vil lave sit eget projekt.

(Dette er en sevicemeddelese
Der er indrettet en hel gruppe forbeholdt salg af mc, ja faktisk 2:
dk.marked.privat.motorcykel
dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked

--
Mvdlh - Arne Lorenzen http://dfmc.dk/?id=183

Fra : Niels Svane

Dato : 15-02-07 13:13

Ok...Jeg er ikke så velbevandret herinde endnu