Netbutik vvs
Fra : Chriz

Dato : 19-02-07 22:02

Blot et lille tip til gruppen

Jeg skulle brge en masse VVS dele og forespurgte i 11 forskellige
netbutikker. Dyrest var lavprisvvs.dk med 21.500.

vvstildig.dk var billigst og kunne sælge helt det samme til 16.500

blot til info

mvh

Chriz

Fra : Max

Dato : 19-02-07 22:20

Hej Chriz

> vvstildig.dk var billigst og kunne sælge helt det samme til 16.500

Det ville være meget rart at vide hvilke produkter du helt
præcis havde forespurgt på.

--
Mvh Max

Fra : Chriz

Dato : 21-02-07 16:08

Hej Max

Herunder er det jeg fik tilbud på.

Du kan jo checke hvad du kan købe nedenstående varer til forskellige steder.

(Og nej jeg er ikke vvs'er, blot selvbygger på 4 år)

mvh

Chriz

Duravit Architec hængeskål 613245000

Duravit Toiletsæde 614706100

Duravit istallationssæt hvid 617873110

Børma brusestang steel 737619517

Børma håndbruser A10 steel 737619217

Børma A2 lux termostatbatteri med integrerede rosetter steel 722581117

Børma A1 lux håndvaskebatteri steel 701921117

Børma lux A1 køkkenbatteri 705721117

1 stk masterregulator CF-MC 5 kanaler 460960205

1 stk gulvvarmemanifold FHD 402030004

2 stk endestykker med aftap 402039108

1 stk blændprop a 2 stk 402039118

1 stk reduktionsstk. 402039343

1 stk monteringsbeslag af 2 stk 402039827

4 stk Termoaktuator TWA-A NC 24V 460957010

1 stk gulvvarmeshunt FHM-C1 m/Alpha+ 15/60 466227101

8 stk Danfoss 20mm omløber 403119860

4 stk Danfoss rumtermostat standard 460960210

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-02-07 17:11

Hej!

Chriz wrote:
> (Og nej jeg er ikke vvs'er, blot selvbygger på 4 år)

Det er også helt fint. Vi dømmer dig ikke på forhånd, men reserverer
retten til at være skeptiske :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : tp

Dato : 19-02-07 22:39

> Blot et lille tip til gruppen
>
> Jeg skulle brge en masse VVS dele og forespurgte i 11 forskellige
> netbutikker. Dyrest var lavprisvvs.dk med 21.500.
>
> vvstildig.dk var billigst og kunne sælge helt det samme til 16.500

tak for info, men gad vide hvad det er for nogle varer du har fundet billige
derinde. de varer jeg lige kender priserne på er ikke specielt billige. nu
er du vel ikke (u)vildig vel?

men jo lavprisvvs har det svært med navnet. kiggede på en emhætte
(thermex). de sagde normalpris 9000 og deres pris 5800. fint nok. Men
fandt flere der havde den til 2000 (fleggaard, el-salg, wupti mv)...
Hmmm!!!! Det forklarer jo hvorfor nogle emhætter (som vel dybest set bare er
en pære og en motor) kan koste over 10.000!!!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-02-07 22:48

Hej!

tp wrote:
> tak for info, men gad vide hvad det er for nogle varer du har fundet
> billige derinde. de varer jeg lige kender priserne på er ikke specielt
> billige. nu er du vel ikke (u)vildig vel?

Tænkte lidt det samme. Kan jo være det er Chris fra salgsafdelingen der deler ud
af sine gode råd

Men ok, så må han jo diske op med de produkter han har købt og derved bevise
prisforskellen.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-07 08:23

> Tænkte lidt det samme. Kan jo være det er Chris fra salgsafdelingen der
> deler ud af sine gode råd
>
> Men ok, så må han jo diske op med de produkter han har købt og derved
> bevise prisforskellen.

Ja, jeg skal love for at folkedomstolen har talt. Herinde er man skyldig til
det modsatte er bevist.
Tommy

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-02-07 20:49

Hej!

TBJ wrote:
> Ja, jeg skal love for at folkedomstolen har talt. Herinde er man skyldig til
> det modsatte er bevist.

Helt så galt er det nu ikke. Men der har været massere af tilfælde hvor personer
har promoveret deres egne webbutikker, og det er altså for lavt.

Og hans indlæg er jo et postulat indtil han rent faktisk fortæller præcis hvad
han købte.

Så egentligt er det vel et meget fair krav, at han skal fortælle hvad han
sparede pengene på?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Chriz

Dato : 21-02-07 17:18

Hej Kim

Du kan se listen over det jeg har købt under Max's svar højere oppe i
tråden.

Det kan være vi kan få en listning af alle dem der har promoveret deres egne
webbutikker her i gruppen, for det er da ikke noget jeg har lagt mærke til
de 4 år jeg har været her...
Det er vel et fair krav at dokumentere sine påstande

I øvrigt er det jo ikke så kompliceret: Uanset om jeg lister det jeg har
købt eller ej, så må du jo alligevel ind og taste det hele ind for at se om
jeg lyver. Og så kan du jo lige så godt taste de ting ind som du selv skal
købe.

Når jeg poster info. her i gruppen er det fordi jeg selv blev ret overrasket
over den store forskel. Desværre har jeg i årenes løb købt for tusindevis
af kr hos en af de dyreste webbutikker.
Det kunne jo være andre kunne spares for "oplevelsen".....

mvh

Chriz

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-02-07 08:25

Hej!

Chriz wrote:

> Du kan se listen over det jeg har købt under Max's svar højere oppe i
> tråden.

Tak :)

> Det kan være vi kan få en listning af alle dem der har promoveret deres egne
> webbutikker her i gruppen, for det er da ikke noget jeg har lagt mærke til
> de 4 år jeg har været her...

Well, nu taler jeg generelt for usenet. Kan ikke lige finde specifikke
tilfælde frem, men der er nok af dem.

> [...]
> jeg lyver. Og så kan du jo lige så godt taste de ting ind som du selv skal

Jamen, vi er skam over det punkt hvor du er under mistanke. Du tager det
vel ikke personligt, vel? :)

Og tak for det :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader