Vikinghuse
Fra : Thomas Krogh

Dato : 18-02-07 22:28

Er der nogen her der har erfaringer med Vikinghuse (www.vikinghuse.dk)?

Vi har en aftale med dem, men har fået nogle meget dårlige oplevelser - så
grelle faktisk at vi påtænker retslige skridt.

Alle erfaringer - retslige såvel som praktiske - vil være velkomne.

mvh

Thomas Krogh

Fra : einarhofman@msn.com

Dato : 11-03-07 21:30

On 18 Feb., 22:27, "Thomas Krogh" <thomas_a...@hotFJERNmail.com>
wrote:
> [...]
> grelle faktisk at vi påtænker retslige skridt.
>
> Alle erfaringer - retslige såvel som praktiske - vil være velkomne.

Hej Thomas

Vi har fået opført et VikingHus, som vi flyttede ind i november 2006,
men forinden oplevede vi et sandt kaos foranlediget af VikingHuse.dk.
Råhuset blev leveret med ca. 1 års forsinkelse på grund af
VikingHuse.dk manglende og fejlagtige fremsendte statiske beregninger
til os som bygherre og til kommunen og efterfølgende afstedkom nye
ingeniørberegninger at huset skulle forstærkes og stabiliseres i et
sådant omfang at entreprenøren har sendt ekstraregninger på ca. kr.
300.000,- i forhold til den husbyggekontrakt vi indgik med VikingHuse/
entreprenøren.

Men send mig dit telefonnr. så skal jeg ringe til dig med vores
version af en kompliceret byggesag.

Med venlig hilsen Einar Hofman