Rust i opvaskemaskine
Fra : Lazy

Dato : 18-02-07 21:38

Hej i gruppen

Jeg kan huske at jeg engang læste noget om hvad man kunne gøre hvis der var
hul i betrækket på en opvaskemaskinekurv.

Det var noget med at man skulle fjerne alt det rustne, og derefter lukke
hullet med et eller andet.

Findes der en med bedre hukommelse end mig?

Mvh Lazy

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-02-07 22:00

Lazy wrote:
> [...]
> lukke hullet med et eller andet.
>
> Findes der en med bedre hukommelse end mig?

Hej Lazy

Mon det skulle være dette du har læst ?:

http://www.gode-raad.dk/visraad.php?ID=1527

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Lazy

Dato : 18-02-07 22:24

> Hej Lazy
>
> Mon det skulle være dette du har læst ?:
>
> http://www.gode-raad.dk/visraad.php?ID=1527
>
> --
> Venlig hilsen Tove

Hej Tove

Det var nu ikke lige den jeg havde læst, men den lyder da ok, den bruger kun
dele jeg allerede har.
Hvor kan man da være blind.

Mvh Lazy

Fra : Ivar Holm

Dato : 19-02-07 10:51

Til Lazy.

Du renser og affedter det rustne område. Derefter påfører du "Enamel fix
emaille" fabrikat: Bison.
Jeg har købt det i det lokale byggemarked og brugt det med succes.

Ivar Holm