Pileflet hegn, der er tæt
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 21:10

Hej,

Vi er ved at planlægge forårets opgaver, og vi skal have et hegn om til
afskærmning ved terrassen. I den forbindelse vil min kone gerne have
pileflet hegn, men kan man få dem tætte, så man ikke kan se igennem så let
(kan ikke være helt tæt forstår jeg) ? Jeg synes altid man kan se tydeligt
igennem dem? Eller kan man få dem i forskellige typer? Hvilke kan anbefales
og købes hvor?
Syntes at jeg så nogle i en tv udsendelse, hvor flet var tykt og det virkede
tæt.... husker jeg forkert ?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-02-07 21:46

"Flemming" <test> writes:

> [...]
> og købes hvor?
> Syntes at jeg så nogle i en tv udsendelse, hvor flet var tykt og det virkede

Nu skriver du ikke hvor I bor, men på Ny Vrå kan man købe og se en hel
del forskellige pilehegn.

http://www.nyvraa.dk/site/224.htm

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 22:13

> Nu skriver du ikke hvor I bor, men på Ny Vrå kan man købe og se en hel
> del forskellige pilehegn.
>
> http://www.nyvraa.dk/site/224.htm
>
> Mvh Trine

Alle tiders. Vi bor i Brønderslev.

Fra : Ole Jensen

Dato : 18-02-07 23:12

Flemming <test> wrote:

> Syntes at jeg så nogle i en tv udsendelse, hvor flet var tykt og det virkede
> tæt.... husker jeg forkert ?

I kunne jo også få et pilehegn der var levende.

Så får i nærmest en lille hæk. Den skal selvfølgelig klippes.

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Kombisav / Dekupørsav / Billedrammer / Træarbejder / m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm