dykker muligheder i Bulgarien på sunny bea~
Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 19-02-07 23:09

hej alle,

jeg håber der er en der kan hjælpe mig.

jeg skal en tur med familien til Bulgarien, Sunny Beach. Så mit spørgsmål er
:

findes der nogle dykker steder / centere / muliheder der ?

og er der nogle der har nogle erfaringer med det ?

alt info vil være velkommen.

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 20-02-07 09:21

> findes der nogle dykker steder / centere / muliheder der ?

Jeg fandt den her efter en lille google-søgning:
http://www.dive-centers.net/diving-bulgaria-118.html

/Kasper K

Fra : Steffan

Dato : 20-02-07 20:18

Der findes et sted nede på stranden, www.diving-bg.com det er OK, det er
ikke det nyeste grej de har og ikke begge instruktører taler engelsk (ikke
den dag jeg var der). De arrangerede en tur ud til noget der hedder Nessbar.
Der var nogle flere fisk end i Maraiager fjord....

Steffan

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 20-02-07 21:58

hej,

"Steffan" <steffan@scheel-poulsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den dag jeg var der). De arrangerede en tur ud til noget der hedder
> Nessbar. Der var nogle flere fisk end i Maraiager fjord....

har de båd, laver vrag eller grotte ture ?

mvh Morten

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 20-02-07 22:00

hej,

"Kasper Katzmann" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Jeg fandt den her efter en lille google-søgning:
> http://www.dive-centers.net/diving-bulgaria-118.html

tak for linket, er der nogle der har erfaringer med nogle af stederne og ved
om nogle af dem ligger tæt på sunny beach ?
(det er svart at se, deres hjemme sider er rimelige dårlige)

mvh Morten

Fra : Bock

Dato : 20-02-07 23:32

Hej Morten,