Slut med at lure?
Fra : Martin Bak

Dato : 19-02-07 19:42

Det har måske været drøftet før, hvor jeg ikke lige har været opmærksom.

Men nu kræver de sgi stelnummer for at vise en synsrapport på bilboksen.
Sidst jeg brugte det var kun et par måneder siden, og da kunne man da fint
få synsrapporten bare med indregistreringsnummeret. Nå. Øv.

--
Martin

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-02-07 20:03

Hej

Martin Bak wrote:
> Men nu kræver de sgi stelnummer for at vise en synsrapport på bilboksen.
> Sidst jeg brugte det var kun et par måneder siden, og da kunne man da fint
> få synsrapporten bare med indregistreringsnummeret. Nå. Øv.

Det er da ikke noget problem. Du går bare ind på www.biltorvet.dk og
slår bilen op under "min bil" med registreringsnummeret. Så får du
stelnummeret.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Allan F

Dato : 20-02-07 14:59

Kan man så stadig finde ejeren ud fra stelnummeret?

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-02-07 15:05

Hej

Allan F wrote:
> Kan man så stadig finde ejeren ud fra stelnummeret?

Det har man vist aldrig kunnet derinde. Jeg ved ikke om det kan findes
andre steder.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Allan F

Dato : 20-02-07 15:23

Der var et eller andet sted for et eller to år siden, en syns-virksomhed,
som via stelnummret gav ejerens navn og adresse ud. Men den blev vist
lukket. Men det kunne da være sjovt. . . .

Allan F

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-02-07 17:13

Hej

Allan F wrote:
> Der var et eller andet sted for et eller to år siden, en syns-virksomhed,
> som via stelnummret gav ejerens navn og adresse ud. Men den blev vist
> lukket. Men det kunne da være sjovt. . . .

Lidt sjov er der skam. Hvis der er pant i bilen kan du se det på
www.statstidende.dk, hvis det er blevet tinglyst efter engang i 2002.
Hvis du finder noget derinde, så er det typisk ejeren der står der.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk