Leje af jaguar E-type
Fra : Lars

Dato : 19-02-07 19:22

Hej i gruppen
Er der nogen af jer der ved hvor man kan leje en E type?
vh Lars

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-02-07 20:06

"Lars" <None@None.None> wrote in news:45d9eb0c$0$144$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Er der nogen af jer der ved hvor man kan leje en E type?

Stødte engang på en side for et firma der lavede pakketure hvor formålet
var at køre klassiske engelske biler gennem det smukke engelske landskab.
Der var bestemt en E-Type imellem og en Triumph Stag. Var der også en MG?

Nå, det var selvfølgelig et engelsk firma og turene foregik selvsagt i
England. Måske andre kender firmaet eller kan finde det udfra beskrivelsen.

Fra : Lars

Dato : 20-02-07 13:49

"Kent Oldhøj" <oldhoj@FJERNESgmail.com> wrote in message > Stødte engang på
en side for et
> Nå, det var selvfølgelig et engelsk firma og turene foregik selvsagt i
> England. Måske andre kender firmaet eller kan finde det udfra
> beskrivelsen.

og i danmark... men tak for svaret

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-02-07 15:56

"Lars" <None@None.None> wrote in

> og i danmark... men tak for svaret

Tror jeg bliver svært. Men Jaguar klubben er en god idé.

Fra : Mogens...

Dato : 20-02-07 19:22

"Kent Oldhøj" <oldhoj@FJERNESgmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror jeg bliver svært. Men Jaguar klubben er en god idé.

Nope, jeg har været medlem af den klub gennem nogen år,
der er sgu ingen, som låner/lejer sit kæledyr ud til nogen !

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-02-07 06:44

Mogens... wrote:
> "Kent Oldhøj" <oldhoj@FJERNESgmail.com> skrev i en meddelelse

> Nope, jeg har været medlem af den klub gennem nogen år,
> der er sgu ingen, som låner/lejer sit kæledyr ud til nogen !

Et argument - der nok ikke holder vand i det regi - for at låne sin bil ud
kunne være at statistisk ville halvdelen af dem der lånte en tilfældig
bilejers bil køre bedre bil end ejeren ...

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500

Fra : Leo_Jensen

Dato : 20-02-07 14:33

On Feb 20, 1:48 pm, "Lars" <N...@None.None> wrote:
> "Kent Oldhøj" <old...@FJERNESgmail.com> wrote in message > Stødte engang på
>
> en side for et

> og i danmark... men tak for svaret

Jeg tror ikke du finder en der udlejer E-type i DK, men du kan da
spørge i Jaguarklubbens forum:

www.jaguarklub.dk

MVH Leo

Fra : Leo_Jensen

Dato : 22-02-07 09:37

On Feb 22, 6:43 am, "Per Henneberg Kristensen" <phk_fje...@esenet.dk>
wrote:

> Et argument - der nok ikke holder vand i det regi - for at låne sin bil ud
> kunne være at statistisk ville halvdelen af dem der lånte en tilfældig
> bilejers bil køre bedre bil end ejeren ...

Det passer jo ikke. Det er mindst 80% af de danske bilister, der kører
bedre end gennemsnittet.

MVH Leo