OBD udstyr
Fra : Per

Dato : 19-02-07 19:06

Er der nogle her i gruppen der har erfaring med diverse udstyr til obd
diagnose?

Jeg har smidt en i gruppen dk.teknik.bil men der er ikke den store respons.

Jeg tillader mig at kopiere fra den anden gruppe:

Hej i gruppen

Jeg synes jeg går og keder mig lidt, og har tænkt mig at investere i et odb
udstyr til min pc.

Er der nogle der har erfaring med agv4000, som for mig ser ud til at
understøtte langt de fleste protokoller, incl kl og kkl til vw (vagcom). se
evt: http://www.obdtools.co.uk/store/index.php?act=viewProd&productId=2

Jeg synes jo egentligt at det kunne være mest fornuftigt at købe et udstyr
som kan passe til andre biler, end blot den jeg har nu - hvilket det ser ud
til at ovenstående kan. Og en pris på omkring 1000,- incl. fragt er jo til
at leve med for et par timers legetøj (og måske også lidt mere....)

Skal jeg hellere vælge et elm baseret interface (327 usb), selv om denne
ikke understøtter så mange protokoller.

mvh Per

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 22:17

"Per" <Udskift_med_mit_fornavn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at leve med for et par timers legetøj (og måske også lidt mere....)
>
> Skal jeg hellere vælge et elm baseret interface (327 usb), selv om denne

Hvad vil du bruge den til?
Jeg ville spare pengene til den dag hvor jeg reelt måtte få brug for den.
Desuden så er der jo flere computere i bilen, så fejl i ABS eller aitbag kan
du ikke udlæse med denne så vidt jeg kan se.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-02-07 23:26

Per skriver:

> Er der nogle der har erfaring med agv4000, som for mig ser ud til at
> understøtte langt de fleste protokoller, incl kl og kkl til vw (vagcom). se
> evt: http://www.obdtools.co.uk/store/index.php?act=viewProd&productId=2

Jo, men kan den også CAN bus med VAG-com ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 20-02-07 00:01

> [...]
>
> Er der nogle der har erfaring med agv4000, som for mig ser ud til at
> understøtte langt de fleste protokoller, incl kl og kkl til vw (vagcom).

Hvis du ender med en ser jeg frem til en anmeldelse. Den ser ud til at kunne
bruges til det meste.

M.v.h. Ole Frederiksen