Den 3. nummerplade?
Fra : -=JF=- priv

Dato : 19-02-07 09:27

Halløjsa!

Jeg skal til motorkontoret og købe en af de rød-hvide nummerplader i
dag, og er lidt nysgerrig mht. leveringstiden. Hvor lang tid går der
før man får nummerpladen?

En kollega mener bestemt at man får den med det samme, men jeg kan da
ikke forestille mig at de har et trykkeri i baglokalet

--
Mvh. John

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-02-07 09:50

On Mon, 19 Feb 2007 09:26:57 +0100 -=JF=- priv <invalid@invalid.invalid>
sent the following smoke signals:

> [...]
>
>En kollega mener bestemt at man får den med det samme, men jeg kan da
>ikke forestille mig at de har et trykkeri i baglokalet

De har vel et lille lager, og ellers kan de vel skaffes med dags varsel.
Det er jo i statens interesse at der bliver indregistreret så mange
'malkekøer' som muligt.

--
Jeg beskyttes at Symantecs Norton Internet Security, der ikke
spammer usenet, eftersom jeg har betalt for programmet.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-02-07 09:51

On Mon, 19 Feb 2007 09:49:45 +0100 Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> sent the following smoke signals:

>De har vel et lille lager, og ellers kan de vel skaffes med dags varsel.
>Det er jo i statens interesse at der bliver indregistreret så mange
>'malkekøer' som muligt.

Ups, jeg så ikke at det var den 3. nummerplade, der var tale om.
Så det tager nok nogle dage.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-02-07 10:00

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ups, jeg så ikke at det var den 3. nummerplade, der var tale om.
> Så det tager nok nogle dage.

Det ville da ellers være sjovt at vide hvilke retningslinier de havde,
da de skulle lægge de nummerplader på lager.
Det ville jo være nærliggende at spørge dem om lottotallene til næste
trækning også.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-02-07 09:45

-=JF=- priv kom med denne ide:
> [...]
>
> En kollega mener bestemt at man får den med det samme, men jeg kan da ikke
> forestille mig at de har et trykkeri i baglokalet

Der går et par dage, i hvert fald i Rødovre.
Det koster lidt ekstra at få den leveret med posten, men du slipper for
at tage fri og stå i kø for at hente den.
Kai

Fra : -=JF=- priv

Dato : 19-02-07 10:30

-=JF=- priv:

Tak for svarene!

Jeg havde nok en ret klar fornemmelse af at de ikke fremstillede
nummerpladen mens man ventede. Kollegaen mente at vide at det var en
klistermærkenummerplade i stil med prøveplader.

Jeg tror også at jeg vælger at betale de 30 kr. for at få den tilsendt.
Sidst jeg var på motorkontoret var da jeg skulle hente et sæt nye
plader fordi et kvajhovede havde stjålet mine og 10-15 andre sæt fra en
parkeringsplads.

Jeg ventede i flere timer! og da jeg endelig kom frem til lugen havde
den betjent jeg havde anmeldt tyveriet til, ikke meldt videre isystemet
at pladerne var stjålet - så jeg kunne ikke få et sæt nye...
Så er det at man er glad for sit rolige gemyt

--
Mvh. John

Fra : Dyl

Dato : 19-02-07 12:27

> Jeg havde nok en ret klar fornemmelse af at de ikke fremstillede
> nummerpladen mens man ventede.

Da jeg første gang bestilte en ekstra nummerplade til vores cykelbom gik der
næsten 3 uger (Slagelse politi). Da jeg i sommer bestilte en mere til vores
anhænger, så fik jeg den med det samme? Er begge ikke det man kalder 'den 3.
nummerplade'? Jeg blev i hvert fald lidt forvirret, men dog glad for at man
ikke skulle vente på den

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-02-07 12:45

"Dyl" <sdf@£de.es> skrev i en meddelelse

> [...]
> 'den 3. nummerplade'? Jeg blev i hvert fald lidt forvirret, men dog glad

3. nummerplade er den til cykelbommen.
2 nummerplader på bilen og en 3. på cykelbommen, deraf navnet
'3.nummerplade'.

Den til anhængeren har jo ikke samme nummer som bilen, vel?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : -=JF=- priv

Dato : 19-02-07 14:46

Dyl har bragt dette til os:

> Da jeg første gang bestilte en ekstra nummerplade til vores cykelbom gik der
> næsten 3 uger (Slagelse politi).

Jeg har været en tur forbi motorkontoret i Rødovre. og i den luge hvor
man bestiller pladen fik jeg at vide at der vil gå et par dage til en
lille uge! Når jeg så kommer hen til den luge hvor manskal betale, får
jeg at vide at der går omkring tre uger.

Nu får vi at se

--
Mvh. John