service Astra 2000 (gæt)
Fra : Kong Gulerod

Dato : 18-02-07 20:04

Hvad er gættet på et service til en astra 2000 hvor tandrem ,gasspjæld,
begge sidespejle, bremserør?!?!, køler + stort service (bremser etc) blev
lavet.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 20:09

On Sun, 18 Feb 2007 20:04:18 +0100, "Kong Gulerod"
<avalid@(hasd)dsf.dr> wrote:

>Hvad er gættet på et service til en astra 2000 hvor tandrem ,gasspjæld,
>begge sidespejle, bremserør?!?!, køler + stort service (bremser etc) blev
>lavet.

20 k incl. moms.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Kong Gulerod

Dato : 18-02-07 20:15

<Ivan Madsen> wrote in message

> 20 k incl. moms.

det blev 40K !!!!

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 20:18

On Sun, 18 Feb 2007 20:14:57 +0100, "Kong Gulerod"
<avalid@(hasd)dsf.dr> wrote:

><Ivan Madsen> wrote in message

>det blev 40K !!!!

Så slap jeg billigt med Xsaraen - 60kkm service + skiver/klodser hele
vejen rundt plus et par ting som en forlygte og en tåbelygte, der
havde det skidt, levering og montering af P-watch.....12 k alt incl -
og jeg synes endda ved nærlæsning af bon'en, at de havde husket alt
)
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Mogens...

Dato : 18-02-07 20:24

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> havde det skidt, levering og montering af P-watch.....12 k alt incl -
> og jeg synes endda ved nærlæsning af bon'en, at de havde husket alt

Det lyder vel også dyrt med 40.000 kr.

I lørdags så vi på en Porsche Boxster, og dér var der en dokumenteret
udskiftning af toppakning på motoren (den skal pilles ud inkl.gearkassen)
samt service iøvrigt. Det kostede mindre...

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-02-07 07:14

Hej

Kong Gulerod wrote:

> det blev 40K !!!!

Nu er det nok bare mig der er udvidende, men det er ikke en Opel, vel?
Du taler forhåbentlig om en sjælden luksus øse som jeg bare ikke lige
kender, ikk' oss'

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 19-02-07 08:58

> [...]
> taler forhåbentlig om en sjælden luksus øse som jeg bare ikke lige kender,

Jeg forstår heller ingen ting. Hvor meget over 40K er en ca 7 år gammel
Astra værd? De må da have spist søm på det værksted. Køb dig en Haynes og
kom igang. For du kan da helt sikkert tjene din timeløn bedre hjemme i
garagen end på arbejde.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-02-07 20:56

Hej

Freddy O. Christensen wrote:
> [...]
> Astra værd? De må da have spist søm på det værksted. Køb dig en Haynes og
> kom igang. For du kan da helt sikkert tjene din timeløn bedre hjemme i

Han kunne sikkert få den fragtet til Tyskland eller Sverige og retur
igen og prisen ville ikke komme derop.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Kong Gulerod

Dato : 19-02-07 18:49

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> [...]
> taler forhåbentlig om en sjælden luksus øse som jeg bare ikke lige kender,

ja det er vildt, det er en standard med 1.6 8V ingen 16V'er, nu skal det
siges det er ikke min bil, eller penge, så var jeg sgu stået af for lang tid
siden!.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-02-07 20:55

Hej

Kong Gulerod wrote:
> ja det er vildt, det er en standard med 1.6 8V ingen 16V'er, nu skal det
> siges det er ikke min bil, eller penge, så var jeg sgu stået af for lang tid
> siden!.

Med sådan en bil ville jeg aldrig give det for et service. Så ville jeg
i stedet sælge bilen og bruge pengene + de 40k til at købe en ny for og
så i øvrigt forlange at den skulle være nyserviceret når jeg fik den. De
koster fra 60k i dag for en 2000'er.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Oh-no

Dato : 27-02-07 15:54

Ups... mit gæt var 11.000
Min kadett (hedengangne <snøft>) blev nu osse passet af en ældre herre på en
metax-tank som var helt med på, at tidshorisonten var kort.

40k på sådan en øse er da bedra... nu skal jeg tale pænt men det kan da bare
ikke passe!