Mærkelig periodisk fejl
Fra : Preben

Dato : 18-02-07 19:17

Hej NG
Jeg har før haft held med at spørge denne "tilsammen alvidende"
gruppe, så jeg prøver igen:

Min Berlingo har fået en underlig periodisk fejl:
Pludselig mens man kører tænder kontorllampen for "åben dør" og der
kommer et "bip" selv om alle døre er lukket. Samtidig tænder
kabinelyset.
Lampen kan så være tændt de næste 30 min, og hver gang man blinker til
højre tænder kabinelyset og den "bipper" i takt med blinklyset. Til
venstre sker der intet.
Jeg har checket dørkontakterne som ser OK ud, men kan dog ikke finde
nogen til bagklappen? Desuden har jeg renset stelforbindelsen ved
højre baglygte så jeg er sikker på den er OK.
Gode forslag til hvad fejlen kan være?

MVH
Preben Jakobsen
Kolding

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 18-02-07 19:25

"Preben" <jakobsen.seest@mail.dk> skrev i en meddelelse

Lampen kan så være tændt de næste 30 min, og hver gang man blinker til
højre tænder kabinelyset og den "bipper" i takt med blinklyset. Til
>venstre sker der intet.

Er det uden du drejer,svinger, det er nok du blinker?. Så er det noget
elektrisk, få udlæst fejlkoder.

Jeg har checket dørkontakterne som ser OK ud, men kan dog ikke finde
>nogen til bagklappen?

Den sidder sikkert ifbm. låsen, håndgrebet.