Endoskop
Fra : Rene Joergensen

Dato : 18-02-07 14:27

Hejsa,

Jeg har brug for at inspicere cylinderen på en MC-motor (en længere
historie om at jeg måske har kvajet mig). Men et endoskop koster så
meget at det er billigere at pille toppen af.

Er der en her i gruppen som bor et sted på sjælland (helst et sted
mellem Kbh og Næstved, begge byer incl) som har et jeg kan låne/leje?
Alternativt har mulighed for at komme forbi med det og kigge hvis udlån
ikke er en mulighed. Jeg bor i Rønnede ved Næstved.

--
-René

Fra : ShutEye

Dato : 18-02-07 14:32

> Jeg har brug for at inspicere cylinderen på en MC-motor (en længere
> historie om at jeg måske har kvajet mig). Men et endoskop koster så
> meget at det er billigere at pille toppen af.

Den historie hører vi da gerne! :)

> [...]
> Alternativt har mulighed for at komme forbi med det og kigge hvis udlån
> ikke er en mulighed. Jeg bor i Rønnede ved Næstved.

Er det ikke den slags kikkertudstyr rustbehandlingscentre har?
Måske en mulighed for lån leje?

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 15:17

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alternativt har mulighed for at komme forbi med det og kigge hvis udlån
> ikke er en mulighed. Jeg bor i Rønnede ved Næstved.

FDM testcentre har dem. Ved ikke hvad det koster et få inspiceret

Fra : Rene Joergensen

Dato : 18-02-07 15:26

TBJ <bruussnabelaosprikdk> wrote:

> FDM testcentre har dem. Ved ikke hvad det koster et få inspiceret

Det er ikke så nemt at få maskinen derhen i den halvt adskilt tilstand
den er i. Men det er da helt klart en mulighed, den har jeg lige i
mente.

--
-René

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-02-07 15:22

On 18 Feb 2007 13:26:53 GMT Rene Joergensen <nospam@fzr.dk> sent the
following smoke signals:

>Men et endoskop koster så meget at det er billigere at pille toppen af.

Lyder interessant hvis du havde været en pige...

(Britney Spears render også topløs rundt for tiden...)

--
Jeg beskyttes at Symantecs Norton Internet Security, der ikke
spammer usenet, eftersom jeg har betalt for programmet.

Fra : -=JF=- priv

Dato : 18-02-07 19:08

Hr. Jensen har bragt dette til verden:

> (Britney Spears render også topløs rundt for tiden...)

Hov hov hov.... Udokumenterede påstand!
Jeg er bange for at et link er påkrævet

--
Mvh. John

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-02-07 07:19

On Sun, 18 Feb 2007 19:08:08 +0100 -=JF=- priv <invalid@invalid.invalid>

Værsgo: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6139002.html?cbox2

Fra : -=JF=- priv

Dato : 19-02-07 09:15

Hr. Jensen formulerede mandag:

> Værsgo: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6139002.html?cbox2

Hva' dælen!! Jeg troede ikke at der var noget om snakken
Og da slet ikke den slags topløs )

--
Mvh. John

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-02-07 09:47

On Mon, 19 Feb 2007 09:15:01 +0100 -=JF=- priv <invalid@invalid.invalid>
sent the following smoke signals:

>Hr. Jensen formulerede mandag:

>Hva' dælen!! Jeg troede ikke at der var noget om snakken
>Og da slet ikke den slags topløs )

Jojo, hun er skam glatbarberet både oven og forneden...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-02-07 10:03

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Værsgo: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6139002.html?cbox2

Kan kun sige: Stakkels pige.
Tror sgu ikke hun har det let

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-02-07 13:49

On Mon, 19 Feb 2007 10:02:52 +0100 "Uffe Bærentsen"
<leitiFJERNES@hotmail.com> sent the following smoke signals:

>Kan kun sige: Stakkels pige.
>Tror sgu ikke hun har det let

Nej, der er vist ved at gå Michael Jackson i den....bortset fra
børnepilleriet.

Nå, men det er jo en helt anden snak der ikke hører til i denne tråd
eller gruppe for den sags skyld.

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-07 17:09

> [...]
> historie om at jeg måske har kvajet mig). Men et endoskop koster så
> meget at det er billigere at pille toppen af.

Jeg har et men bor desværre i den anden ende af landet

--
Tom

Fra : Rene Joergensen

Dato : 18-02-07 17:17

Tom <tom_christensen> wrote:

> Jeg har et men bor desværre i den anden ende af landet

Ja, det er noget æv :)
Skal sådan et frem og tilbage med PostDK er det ikke sikkert at det
virker mere når du får det tilbage :-/

--
-René

Fra : Jørgen L.

Dato : 18-02-07 18:32

> Jeg har et men bor desværre i den anden ende af landet

Hvor har du købt det og hvad kostede det ?

Hilsen Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 18:32

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du købt det og hvad kostede det ?

Hmm, det var hos en eller anden VVS mand så vidt jeg husker. Det er nok 7-8
år siden. Jeg gav ca. 4.000 Kr for den dengang. Kanon stykke værktøj når man
har brug for den

--
Tom

Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-02-07 19:49

Tom <tom_christensen> wrote:

> Hmm, det var hos en eller anden VVS mand så vidt jeg husker. Det er nok 7-8
> år siden. Jeg gav ca. 4.000 Kr for den dengang. Kanon stykke værktøj når man
> har brug for den

De har et på tilbud her til 2.995,- :
http://www.autotest.dk/default.asp?ID=120

--
-René

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 20:08

> De har et på tilbud her til 2.995,- :
> http://www.autotest.dk/default.asp?ID=120

Jeg fandt den igen
http://www.buhl-bonsoe.dk/produktkatalog/testo/testo318.htm
Det var endda hos ham jeg købte den hvis jeg husker rigtigt

--
Tom

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 18-02-07 19:41

> [...]
> Alternativt har mulighed for at komme forbi med det og kigge hvis udlån
> ikke er en mulighed. Jeg bor i Rønnede ved Næstved.

Prøv at spørge på et af de større bilværksteder. Måske kan du lige få en af
svendene til at køre forbi efter fyraften.
Hilsen Matthias

Fra : Rene Joergensen

Dato : 18-02-07 19:56

Matthias H Matthiessen <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote:

> Prøv at spørge på et af de større bilværksteder. Måske kan du lige få en af
> svendene til at køre forbi efter fyraften.

Vi har godt nok ikke nogen større værksteder her i den lille flække jeg
bor i, men det kan da være at et af de små værksteder har et. Jeg må
prøve at spørge hvis der ikke er bid herinde.

--
-René