E-Mail
webnoob 5265
INN setup
Fra : Dennis

Dato : 30-06-01 22:26

Hejsa.

Jeg har installeret subject og den fungere såmen også fint. Jeg kan poste i
egne gruppe og læse osv. Problemet er at jeg gerne vil have oprettet grupper
som kan noget forskelligt. Altså vil jeg gerne selv kunne poste i visse
konferencer, mens andre kun kan skrive samt at nogen kan læse alt mens andre
kun kan læse noget.

Jeg har eftersøgt det en masse på nettet, men har ikke fundet noget rigtigt
brugbart. Det er nok mest readers.conf i INN v2.3.2 jeg har problemer med.

Mvh.
Dennis

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-06-01 22:50

"Dennis" <net90@mail.mira.dk> writes:

> Jeg har eftersøgt det en masse på nettet, men har ikke fundet noget rigtigt
> brugbart. Det er nok mest readers.conf i INN v2.3.2 jeg har problemer med.

Har du prøvet at kigge i readers.conf? Der er flere eksempler du kan
pille lidt med. Er der slet ikke nogen af dem der hjælper?

--
Jacob
By all means, let's not confuse ourselves with the facts!

Olicom Crossfire 8400 switch til salg, send et bud ...