Problem med ClamXav.
Fra : Henrik

Dato : 18-02-07 22:27

Hej NGer

Har installeret den nye ClamXav på min iBook og det spiller..

Så gør jeg det samme på min MacMini intel solo, det spiller også, næsten.....

Men den starter ikke sentry op??? Har tjekket indtillingen, der står at
den skal starte op ved log on..

Hvad gør jeg galt?

Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-02-07 22:38

On 2007-02-18 22:27:06 +0100, Henrik <dyk@mil.dk> said:

> [...]
>
> Men den starter ikke sentry op??? Har tjekket indtillingen, der står at

Du har slettet den gamle ClamXav og installeret den nye skannermotor?
Kan Sentry slet ikke starte, eller er det kun ved log-in? Prøv at slå
det fra og til igen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik

Dato : 18-02-07 22:51

On 2007-02-18 22:38:02 +0100, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> said:

> Du har slettet den gamle ClamXav og installeret den nye skannermotor?
> Kan Sentry slet ikke starte, eller er det kun ved log-in? Prøv at slå
> det fra og til igen.

Har erstattet den gamle med den nye, og opdateret skannermotoren,
sentry kan starte, men den gør det ikke automatisk ved log-in????

Har lige slået den til og fra..

Jeg bøjer mig i støvet for din viden, nu virker det bare perfekt...

Og man finder ud af det efter bare 3 min = 2 genstarter og klik klik..
Godt det ikke var en Vista maskine man skulle teste det på...

Endnu engang sænker freden sig over min Mac verden..

Tak..

Henrik