Påmindelse i iCal
Fra : Steen

Dato : 18-02-07 15:46

Jeg skal til tandlægen...brrrrrr!
For nu at huske det, tastede jeg en aftale i iCal.
Der kunne jeg vælge mellem forskellige påmidelser - bla. kunne iCal
sende mig en mail, når det var oppe over.
Desværre var den valgte adresse en gammel emailadr. jeg ikke bruger
mere, men jeg kan dæleme ikke finde det sted, hvor jeg ændrer dette.

Nogle bud?
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Henrik

Dato : 18-02-07 17:13

On 2007-02-18 15:46:17 +0100, isteen@gmail.com (Steen) said:

> [...]
> Desværre var den valgte adresse en gammel emailadr. jeg ikke bruger
> mere, men jeg kan dæleme ikke finde det sted, hvor jeg ændrer dette.

Først åbner du system indstillinger.
Så åbner du konti, herefter vælger du adressebogskort, og vælger det
adressekort der er valid.

Så er du oppe og køre igen :)

Held og lykke

Henrik
*Der ikke ryger crack, men i stedet bruger Mac*

Fra : Morten Lind

Dato : 18-02-07 17:55

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:

> Henrik
> *Der ikke ryger crack, men i stedet bruger Mac*

Hæ, hæ.......grineren

M.

Fra : Steen

Dato : 18-02-07 18:05

Henrik <dyk@mil.dk> wrote:

> Først åbner du system indstillinger.
> Så åbner du konti, herefter vælger du adressebogskort, og vælger det
> adressekort der er valid.

S'føli!
Tak for det - så mangler bare tandlægen
--