opdatering
Fra : yuri

Dato : 19-02-07 15:08

Hej jeg har det problem, at jeg kun kan arbejde i min side når jeg er
online. Problemet opstod efter jeg havde geninstalleret Windows XP og
derefter benyttet import for at hente min side med Front Page. Det virker ok
når jeg laver ændringer mv, men vil gerne kunne arbejde offline. Er der
nogen her der ved hvordan jeg kan komme til at bruge komandoen Udgiv Web
igen.
På forhånd tak for evt. hjælp
MVH Yuri

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 19-02-07 21:54

yuri skrev

> [...]
> Page. Det virker ok når jeg laver ændringer mv, men vil gerne kunne
> arbejde offline. Er der nogen her der ved hvordan jeg kan komme til

Du skal udgive siden til din HD - ikke importere

--
En smuk sang
http://www.meditationsferie.net/festsang/03%20Pista%203.wma