[Gnus] Flere signaturer
Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-07 18:43

Jeg prøver eller rettere har prøvet forgæves at få Gnus til at sætte en
signatur for udenlandske grupper og en for danske.

Jeg har en .signature fil med dansk og en .signatureuk for
udenlandske. Jeg har flg. i min .gnus:

(setq gnus-signature-file nil)
(setq mail-signature nil)

(setq gnus-posting-styles
'((".*" (signature-file "~/.signatureuk"))
("^dk\\." (signature-file "~/.signature"))))

Jeg fiddlet rundt med de to første linier og selv som de sat nu,
til "nil", sætter den stadig ind fra .signature filen som default.

Hvad er det jeg overser/gør galt?

Carl

Fra : Peter G

Dato : 19-02-07 20:21

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> writes:

> (setq gnus-posting-styles
> '((".*" (signature-file "~/.signatureuk"))
> ("^dk\\." (signature-file "~/.signature"))))

Du har brug for "^dk\\..*" i stedet for "^dk\\."

--
Med venlig hilsen, Peter.

Toppostere bliver konsekvent ignoreret!

Fra : Carl Drud

Dato : 19-02-07 20:46

"Peter G" <pg@fabel.dk> writes:

> Du har brug for "^dk\\..*" i stedet for "^dk\\."

Tak, er rettet. Men problemet er den insisterer på at indsætte dk
signaturen (som nedenfor) straks ved follow up eller ny meddelelse i
grupper uden for dk hierakiet.

Jeg troede

(setq gnus-signature-file nil)
(setq mail-signature nil)

ville forhindre dette.

Carl

Fra : Peter G

Dato : 21-02-07 16:18

> [...]

> Tak, er rettet. Men problemet er den insisterer på at indsætte dk
> signaturen (som nedenfor) straks ved follow up eller ny meddelelse i

Pas! Jeg bruger selv udelukkende hierarkiske posting-styles til
signaturerne, med 'message-news-p' som default news-signatur.

--
Med venlig hilsen, Peter.

Please, do not toppost.

Fra : Carl Drud

Dato : 21-02-07 18:13

"Peter G" <pg@fabel.dk> writes:

> Pas! Jeg bruger selv udelukkende hierarkiske posting-styles til
> signaturerne, med 'message-news-p' som default news-signatur.

Tak for input. Jeg læser lidt videre i manualen og forsøger igen
senere.

--
Carl

Fra : Peter G

Dato : 22-02-07 09:24

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> writes:

> Tak for input. Jeg læser lidt videre i manualen og forsøger igen
> senere.

Du får nok bedre svar i dk.edb.system.unix og SSLUG's interne emacs-gruppe.

--
Med venlig hilsen, Peter.

Please, do not toppost.

Fra : Carl Drud

Dato : 22-02-07 18:31

"Peter G" <pg@fabel.dk> writes:

> Du får nok bedre svar i dk.edb.system.unix og SSLUG's interne emacs-gruppe.

Tak, jeg prøver at kigge med der og spørge der.

--
Carl