Indstilling - Newsleecher
Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-02-07 20:13

Jeg har tidliger spurgt ind til et Newsprogram hvor man kunne
sætte antalle af connections. Nu prøver jeg Newsleecher.
Havde det inde men droppede det og nu har jeg så forsøgt
igen. Denne gang har jeg dog kun en connection og første
gang havde jeg 8. Jeg satte selv antalle første gang, men
denne gang blev jeg ikke spurgt, og jeg kan ikke hitte det
sted i opsætningen hvor det ændres. Er der ikke en haj udi
Newsleecher der kan vise vejen? PFH Tak

Andersen [ 3650 ]
Gas Jagtvejen og smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Morten Bowman

Dato : 18-02-07 21:45

On Sun, 18 Feb 2007 20:13:18 +0100, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

> [...]
>denne gang blev jeg ikke spurgt, og jeg kan ikke hitte det
>sted i opsætningen hvor det ændres. Er der ikke en haj udi

Du skal stå i Manager. Højre-klik på serveren og vælg 'Edit server'.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-02-07 21:49

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Du skal stå i Manager. Højre-klik på serveren og vælg 'Edit server'.

Takker mange gange.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-02-07 21:51

Andersen [3650] wrote:
> [...]
> denne gang blev jeg ikke spurgt, og jeg kan ikke hitte det
> sted i opsætningen hvor det ændres. Er der ikke en haj udi

Hmm haj og haj :) men binært news kan jeg da finde ud af ...længst til
venstre kan du se et faneblad der heder Manager under den står der Add og
under den kan du se din news server hvor der gerne skal være et grønt hag ud
for så en lille trommel også navnet på serverne / news udbyderen den højre
klikker du på vælger edit server tager faneblad 1 ud for server nickname er
der en der heder conektions den kan stilles op til 99 conektions men det er
ikke sikkert din udbyder tillader mere ind måske 4 - Giga som er de bedste
har 10 nu kan jeg se du bruger usenetserver.com - har prøvet dem - de er
måske meget gode til en lille asdl forbindelse eller en isdn forbindelse ,
men ellers er de ikke pengene værd de er for langsomme og er usolidariske
med deres kunder.

hvis du vil have fuld udbytte af din forbindelse så brug newsben pro der kan
jeg hente med 26 ja nogen gange 33 mbs via giga også brug news leacer til at
lave nzb filer med - det er den god til !!!

jeg kan ikke stave men håber det danner mening.

Regards
Chokmah

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-02-07 22:45

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at lave nzb filer med - det er den god til !!!
>
> jeg kan ikke stave men håber det danner mening.

Jo tak jeg forstod godt hvad du skriver.
Jeg kan dog ikke forstå det du skriver om Usenet.
Jeg har en 8Mbit forbindelse og den har hanen i bund,
uden at Usenet halter bagefter.
Men det er måske en lille forbindelse i dine øjne
Har dog siddet på en 100 Mbit engang, og det var
rigtig sjovt.

Fra : Jubii

Dato : 18-02-07 23:04

Andersen [3650] formulerede:

> Har dog siddet på en 100 Mbit engang, og det var
> rigtig sjovt.

Blev du ikke bælgøjet af at følge med den
blå bjælke

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-02-07 20:40

Andersen [3650] wrote:
> [...]

> uden at Usenet halter bagefter.
> Men det er måske en lille forbindelse i dine øjne
> Har dog siddet på en 100 Mbit engang, og det var

Nå ok jeg har bare en sølle 20 Mbit :) men den køre nu for det meste med
mindst 26 mbs og bedst 33 mbs
men hvis du har fuld udbytte af din 8mbs forbindelse så er der jo ingen
grund til at lave om på noget der er fint som det er - men jeg har bare af
en eller anden grund aldrig kunne få news leacer til at køre hurtiger ind 7
mbs - hvor der er fuld skrue på Newsbeen pro