Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lader til Canon PowerShot S 100
Fra : Bente Andersen

Dato : 16-02-07 21:43

Hej!
Mon der skulle være en, der har en lader, CB-2L eller CB-2LE til et canon
Power Shot S100 Digital Ixus liggende - og som ikke bruges?
Jeg har "arvet" apparatet, men uden lader, og så kommer jeg jo ikke så langt
med fotograferingen.
Jeg betaler selvfølgelig for den.

med hilsen Bente Andersen
Slet det 4. og 8. e i adressen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-02-07 01:16

Bente Andersen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Mon der skulle være en, der har en lader, CB-2L eller CB-2LE
> til et canon Power Shot S100 Digital Ixus liggende - og som
> ikke bruges?

Måske - men handel må kun foregå i markedsgrupperne.

Prøv i news:dk.marked.privat.foto

Jan

Fra : Poul Larsen

Dato : 17-02-07 09:18

prøv Batterier.dk de har lader til alle kameraer