Kat viser ben på YouTube
Fra : Dan

Dato : 17-02-07 21:28

Jeg har uploadet et lille filmklip til YouTube med min sovende kat og vil
lige opfordre jer andre til at gøre det samme...det er så nemt og man
behøver ikke rode med sin egen hjemmeside.

http://www.youtube.com/watch?v=UWSQ66x-inY

Dan

Fra : Ragna

Dato : 19-02-07 09:34

Det ser ud til at være en sød kat, du har.
Foruden YouTube er der også mulighed for at visse sine små videoer ved hjælp
af http://photobucket.com/

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Siri

Dato : 20-02-07 20:32

> [...]
> lige opfordre jer andre til at gøre det samme...det er så nemt og man
> behøver ikke rode med sin egen hjemmeside.

Fine misse-pusselanker, Dan - men det er sjovere, når der sker lidt
mere. Mon du har set Ragnas optagelser af den lille bølle og arme
Fufu.... Mariannes 'vilde og løse Bimser'-film på netkatten.dk er også
et herligt syn - lidt inspiration?
Lad os se, hvad dit næste indslag bliver - mis svinger lår og danser
can-can? Hir hir, ny tekst til 'Min kat den danser.... Can-can'?

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dan

Dato : 20-02-07 21:56

Du har fuldstændig ret...jeg må prøve at forevige dens vane til nogen gange
at kravle helt ind i mine bukser, når jeg sidder i det lille rum.