tusind tak
Fra : Nana Madsen

Dato : 15-02-07 12:16

jeg vil gerne sige mange tak for hjælpen.
jeg er helt nervøs...heh men nu skal det nok gå. hun er formodentlig i
7. uge så det vare ikk længe... ihh
igen mange tak for jeres råd det giver nu lidt ro i sindet at man ved
hvad der sker.
skal nok lægge billeder ind...

Med venlig hilsen
Nana Madsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 17-02-07 14:48

> [...]
> 7. uge så det vare ikk længe... ihh
> igen mange tak for jeres råd det giver nu lidt ro i sindet at man ved

Jamen, no probs, vær så velkommen, jeg undrer mig bare over at alle dem
herinde, der har prøvet det med killinger, ikke mæler et kvæk - jeg har
jo kun tørre ord at byde på.
Ka' godt huske dengang derhjemme, da hoppen gik i foling kl 03 om natten
og Vor Fader var af huse, så min storesøster måtte i gang og tage imod!
Hun var godtnok husets hestepige, men at stå alene med en fødende hoppe,
når man kun er godt de 20 - tak for kaffe! Min mor stod på sidelinien
med al sin sygeplejerskeviden plus erfa fra 4 egne fødsler - men
alligevel - jeg har respekt for det der! Der blev et fint føl og en glad
hoppe ud af det
Det bliver da skønt med missebabybilleder - og alt om, hvordan det gik,
ik'?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar