Sportsrack til RSV Mille???
Fra : Henrik Mønster

Dato : 30-06-01 21:39

Hej NG

Jeg har en kammerat der leder med lys og lygte efter et sportsrack
(bagagebærer) til sin Aprilia RSV Mille. Er der nogen her på d.f.m. der
kender et sted (link) hvor de sælges?

M.v.h. Henrik

Fra : Allan jørgensen

Dato : 01-07-01 09:52

Henrik Mønster <nina.henrik@mobilixnet.dk> skrev i en
> [...]
>
> Jeg har en kammerat der leder med lys og lygte efter et sportsrack
> (bagagebærer) til sin Aprilia RSV Mille. Er der nogen her på d.f.m. der

ja, www.sayjes.dk hvor jeg købte min bagagebærer.

ellers er der www.mandp.com
ordernr. REN7234

Allan(fzr600us)med sportsrack.

Fra : Henrik Mønster

Dato : 04-07-01 07:33

Tak for hjælpen - men rygterne siger at de rack der findes til en årg.
00-01, ikke passer til de tidligere modeller.

M.v.h. Henrik