Advarsel - fartbølle i ny bil!
Fra : Thomas H.

Dato : 17-02-07 18:20

Pas på derude, jeg så lige Jakob Buksti i en ny Citroën C4 !
Han holdte lige ved siden af mig, tror nok lige jeg skyndte mig ind i
sikkerhed i bilen

God weekend
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 18-02-07 03:30

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev

> Pas på derude, jeg så lige Jakob Buksti i en ny Citroën C4 !
> Han holdte lige ved siden af mig, tror nok lige jeg skyndte mig ind i
> sikkerhed i bilen

Tror du ikke mere det er dig vi andre skal tage os i agt for?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thomas H.

Dato : 18-02-07 08:11

> Tror du ikke mere det er dig vi andre skal tage os i agt for?

Hvorfor?

Fra : -=JF=- priv

Dato : 18-02-07 10:04

Thomas H. skrev:

> Pas på derude, jeg så lige Jakob Buksti i en ny Citroën C4 !

Det lyder som om at jeg er gået glip af en god historie her

--
Mvh. John

Fra : Mogens...

Dato : 18-02-07 10:17

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Det lyder som om at jeg er gået glip af en god historie her

Thoma H bryder sig ikke om hyklere - derfor
http://jesper.bundgaard.person.emu.dk/ugeavis.htm

Fra : -=JF=- priv

Dato : 18-02-07 11:13

Mogens... har bragt dette til verden:

> Thoma H bryder sig ikke om hyklere - derfor
> http://jesper.bundgaard.person.emu.dk/ugeavis.htm

Hæ - Det er sgu også dårlig stil

--
Mvh. John

Fra : Thomas H.

Dato : 18-02-07 12:15

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Thoma H bryder sig ikke om hyklere - derfor
> http://jesper.bundgaard.person.emu.dk/ugeavis.htm

Nej det gør jeg heller ikke, men lige ham der, det må være den person jeg
kan tage mindst seriøst af alle politikere!
Jeg gik lige ved siden af ham, da jeg var inde at arbejde i folketinget, jeg
måtte faktisk holde mig tilbage for ikke at gå at småfnise, han er sgu for
komisk