Pris på ny forrude
Fra : Bobo

Dato : 17-02-07 15:58

Hej,

Jeg er desværre blevet udsat for hærværk på min gamle solide Mazda 626 fra
1984.

Meldt det til Forsikringen. Er der nogen som kan fortælle mig hvad prisen
for udskiftning af sådan 1 koster ?.

Bobo

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Aksel

Dato : 17-02-07 16:05

"Bobo" <bss@vi-kan-selv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for udskiftning af sådan 1 koster ?.
>
> Bobo

> Den har indtil videre sparet mig for at få 74 spam-mails

Hvorfor sender du tre gange?

Du inficerer samtidig nettet med reklame for spamfighter.

Fra : Niels Pein

Dato : 17-02-07 16:23

"Bobo" skrev ...
> Hej,

.... snip ...

> Bobo

Ja ok, dobbelt posting, dobbelt navn. Fair nok.
Sorry, ku' ik' la' vær'.

> bla bla bla SPAMfighter bla bla bla spam-mails
> bla bla bla

Jamen så betal dog. Tak.

--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Gamle

Dato : 18-02-07 01:17

Bobo wrote:
> [...]
>
> Meldt det til Forsikringen. Er der nogen som kan fortælle mig hvad
> prisen for udskiftning af sådan 1 koster ?.

Hold op for et hurtigt værksted. Nå at skifte ruden 3 gange på så kort tid.
:D

Mvh.
Torben

Fra : Bobo

Dato : 23-02-07 09:22

Sjove indlæg ...
Pris på ny forrude kr. 2.550,- incl. montage.

Bobo