Forrude smadret
Fra : Bo Sørensen

Dato : 17-02-07 15:31

Hej,

Jeg er desværre blevet udsat for hærværk på min gamle solide Mazda 626 fra
1984.
Meldt det til Forsikringen. Er der nogen som kan fortælle mig hvad prisen
for udskiftning af sådan 1 ?.

Bo

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Dak

Dato : 17-02-07 16:00

> [...]
> 1984.
> Meldt det til Forsikringen. Er der nogen som kan fortælle mig hvad prisen

ved ikke lige med maxda men på min kostede det ca. 2700kr alt inkl. ruden
kostede vistnok 1700kr og resten var bare arbejdstimer. Fik dog så også den
lidt dyrere forrude med grøntoning eller hvad man nu kalder det.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Sætterniissen

Dato : 17-02-07 23:02

"Bo Sørensen" <bss@vi-kan-selv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1984.
> Meldt det til Forsikringen. Er der nogen som kan fortælle mig hvad prisen

Jeg kører pt rundt med en revnet forrude på Peougeot 307 - pris isat
iht.tilbud 5075 kr.

Knud

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 17-02-07 23:37

Sætterniissen wrote:
> Jeg kører pt rundt med en revnet forrude på Peougeot 307 - pris isat
> iht.tilbud 5075 kr.

Det var dyrt! Det må næsten være en rude med varmetråde.

Min revnede forrude skal koste 3335 kr at udskifte - på min adresse.

Mvh Rune
Honda Civic MB3, 1998

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 18-02-07 00:02

"Sætterniissen" <satteniisen@bit.lk> skrev i en meddelelse

> Jeg kører pt rundt med en revnet forrude på Peougeot 307 - pris isat
> iht.tilbud 5075 kr.
>
> Knud
Er det måske med regnsensor?

Fik sat en forrude i for 1900,00 hos Dansk Bilglas i en Peugeot 306. Ingen
problemer med udførelsen

Bjarne

Fra : Steen Andersen

Dato : 18-02-07 00:49

> Er det måske med regnsensor?
>
> Fik sat en forrude i for 1900,00 hos Dansk Bilglas i en Peugeot 306. Ingen
> problemer med udførelsen

Samme firma: 4100,- for Mazda 626 1999. Der er åbenbart ganske stor forskel
fra bil til bil. Der er jo også forskel på størrelsen af ruder, mængden af
milimeter limfuge osv.

-Steen