peugeot 306 blinker
Fra : Ib Tinning

Dato : 17-02-07 13:04

min kærestes peugeot 306 blinker i air bag lampen er det fordi det er tid
til at den skal skiftes eller er det bare en føler der ikke virker som den
skal ??
mvh Tinning 2765

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-02-07 13:11

Ib Tinning skriver:

> min kærestes peugeot 306 blinker i air bag lampen er det fordi det er tid
> til at den skal skiftes eller er det bare en føler der ikke virker som den
> skal ??

Hvad siger instruktionsbogen ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henning B.

Dato : 17-02-07 14:00

Af erfaring kan det være en sikring der er gået,og hvis det er det er der
ingen bremselys.
Ellers kan det være dårlige samlinger under sædet til airbags i siden af
sæderne.
Hvis det er sidstnævnte så klipper de stikkene af ved Peugeot og lodder
ledningerne sammen i stedet...Det sidste koster ca 5-600 kr.
Anden gang det skete klarede jeg det selv i den anden side.

--
MVH Henning Brockhoff

8900 Randers

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-02-07 14:14

"Henning B." skriver:

> Af erfaring kan det være en sikring der er gået,og hvis det er det er der
> ingen bremselys.

Siger instruktionsbogen det ?

(hint, svar på det rigtige indlæg)

Fra : Mack

Dato : 17-02-07 15:35

> [...]
>
> (hint, svar på det rigtige indlæg)
>
> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Klaus, dit sidste indlæg grænser da til "flueknepperi" ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-02-07 15:38

Mack skriver:

> Klaus, dit sidste indlæg grænser da til "flueknepperi" ?

Nej, manden skal da ikke svare mig, han skal da svare den person hans
svar var tilegnet.

Fra : Mack

Dato : 17-02-07 17:30

> [...]
> svar var tilegnet.
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Er du helt sikker på, at ved at svare manden ,der endog ikke svarede dig ,
at han skal svare på det svar ,hans svar var tilegnet som en besvarelse i
svaret ?
ROFL !!

Fra : Ib Tinning

Dato : 17-02-07 18:10

> [...]
>
> 8900 Randers
>
>det er ikke en sikring så jeg prøver at kigge på stikkene om de skulle være
dårlige

instruktionsbogen siger kør til peugoet men det plejer at være en dyr måde
at få noget ordnet på
mvh tinning

Fra : Henning B.

Dato : 17-02-07 18:25

Og nu svarer jeg dig istedet for,så undgår vi flue knepperi.

Så er det sikkert stikkene.
Jeg fik at vide på værkstedet at det var den fejl de så mest når der var
fejl med airbags..

--
MVH Henning Brockhoff

8900 Randers

Fra : Ib Tinning

Dato : 17-02-07 19:20

> Og nu svarer jeg dig istedet for,så undgår vi flue knepperi.
>
>det var også det jeg forstod i første omgang så tak igen
og der findes sjovere ting at kneppe end fluer så det holder jeg mig fra

mvh tinning

Fra : Ib Tinning

Dato : 18-02-07 13:58

jeg har lige været ude og kigge på stikkende under sædet og de var fulde af
snavs så det var der fejlen lå mange tak for rådet

Fra : Lars Jensen

Dato : 18-02-07 14:54

Ib Tinning skrev:

> instruktionsbogen siger kør til peugoet men det plejer at være en dyr måde
> at få noget ordnet på

En fejl på en airbag (eller systemerne dertil) er vel ikke lige et sted
man har lyst til at spare!?!

> mvh tinning

Lars B

Fra : Ib Tinning

Dato : 18-02-07 15:24

> En fejl på en airbag (eller systemerne dertil) er vel ikke lige et sted
> man har lyst til at spare!?!
>
> jeg kunne selv ordne det for nul kr så det var billigere og ellers var den
røget af sted i morgen for du har ret sikkerheden skal der ikke spares på

mvh Tinning 2765