nypriser A6 2003-2004
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 21:23

Hvordan hulen kan der være så stor en prisforskel mellem en sedan og en
avant.
Normalt er stc jo dyrere end en sedan, men ikke her
Er det udstyret eller er det en faceliftet sedan?
Der er flere eksempler så det er ikke et enestående eksempel

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=195001154&page=1

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=264301095&page=1

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 21:25

"HB" <nomail(snabela)service.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det udstyret eller er det en faceliftet sedan?
> Der er flere eksempler så det er ikke et enestående eksempel

Venligst

/HB

Fra : mfn

Dato : 14-02-07 21:40

Der må i al fald være en fejl i priserne. Jeg har svært ved at tro at en bil
til 375000 kun falder 25000 i værdi på 3 år. Så ville jeg da heller ligge
det sidste til en ny.

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 21:56

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bil
> til 375000 kun falder 25000 i værdi på 3 år. Så ville jeg da heller ligge

Det kan du have ret i.. fandt bare en tre stykker mere med samme tal. Det må
være fordi de taster en eller anden form for forkert standard, når de taster
bilerne ind...eller hur?

/HB