Import fra Asien
Fra : HPA3

Dato : 16-02-07 16:42

Nogen der kender og har erfaring med http://www.wholesale-hub.com
Jeg købte et (Replica) ROLEX OYSTER PERPETUAL DATE SUBMARINER 16610
hos en urmager her til 375 kr. Den originale fra Swiss koster detail
52.500 kr. på tilbud til 42.500 kr. Replica = "kopi" Firmaet har
alle gængse varer.
vh hpa

Fra : Allan Soerensen

Dato : 17-02-07 00:21

"HPA3" <marina@keepitcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>hos en urmager her til 375 kr. Den originale fra Swiss koster detail
>52.500 kr. på tilbud til 42.500 kr. Replica = "kopi" Firmaet har

.... og du er vel klar over at det ikke er lovligt at importere den slags
kopi-produkter
Fanges forsendelsen i tolden bliver den beslaglagt og importøren får en bøde
+ evt. erstatningskrav fra den rigtige varemærkeindehaver.

Fra : HPA3

Dato : 17-02-07 11:54

On 17 Feb., 01:21, "Allan Soerensen" <microt...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Fanges forsendelsen i tolden bliver den beslaglagt og importøren får en bøde
> + evt. erstatningskrav fra den rigtige varemærkeindehaver.

Importen kan foregå til de EU-lande i Middelhavsområdet der TILLADER
import af Replica varer, som eksportøren har oplyst mig om.
Hvad jeg derefter medbringer over grænsen til Danmark på cykel/bil,
kommer fra EU-land Tyskland

vh hpa

Fra : alexbo

Dato : 17-02-07 12:19

"HPA3" skrev

[...]

Nu du er dernede, så tag noget hash med på bagagebæreren fra EU landet
Holland, der er det lovligt.
Så må det også være lovligt at tage med til Danmark.

Dine ure kan du stille dig op på rastepladserne og sælge, det burde ikke
være svært, et Rolex i ægte guld til 300 kr., et fund til prisen.

Egenligt burde man klage over dig, men jeg har svært ved at tage det
alvorligt.
I forbruger.dk skriver du om et 75.000 kr. ur til 70 Euro, det er så
latterligt, at man ikke nænner at reagere.

Hvis du skulle få interesse i maleribranchen, kan jeg skaffe nogle meget
sjældne Rembrandt, set på auktioner til 450 millioner.
Jeg vil tro jeg kan skaffe dem til 2-300 Euro, ved en diskret handel.

mvh
Alex Christensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 17-02-07 13:23

> [...]
>import af Replica varer, som eksportøren har oplyst mig om.
>Hvad jeg derefter medbringer over grænsen til Danmark på cykel/bil,

Din holdning til tingene hører åbenlyst ikke til her i gruppen dk.erhverv
Jeg håber ikke der er nogen, der er så dumme at de følger dine opfordringer
til import at ulovlige varer, det har i hvert fald *intet* med at drive
forretning at gører

Fra : Madsen58

Dato : 19-02-07 10:48

HPA3 wrote:

> [...]
> import af Replica varer, som eksportøren har oplyst mig om.
> Hvad jeg derefter medbringer over grænsen til Danmark på cykel/bil,

Pas på at de ikke ser dine vare (de EU-lande i middelhavsområdet) dte kan
blive dyrt.
http://www.dkpto.dk/weblog/journal_comments.asp?Journalid=488
--
Hilsen Madsen

Fra : HPA3

Dato : 17-02-07 17:21

On 17 Feb., 13:19, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> [...]
> sjældne Rembrandt, set på auktioner til 450 millioner.
> Jeg vil tro jeg kan skaffe dem til 2-300 Euro, ved en diskret handel.

Hvor er det synd for dig, du stinker langt væk af at være
Socialdemokrat, du betaler din skat med glæde i det forpulede land
Kongeriget Danmark.
Hvor har jeg snydt jer, der altid skriver i om jeres længsel i de
skide nyhedsgrupper. Nu bruger jeg resten af min dag på at drikke
Château Petrus den ægte
vare som jeres skide Farum borgmester altid drak og nu puttes ind i
jeres forpulede åben pensioner på den jydske hede......

Fra : Leonard

Dato : 17-02-07 18:00

"HPA3" <marina@keepitcool.dk> wrote:

>Hvor er det synd for dig, du stinker langt væk af at være
>Socialdemokrat, du betaler din skat med glæde i det forpulede land
>Kongeriget Danmark.

Hvis det at ville drive en ærlig forretning og overholde de gældende
love og regler er det samme som at være socialdemokrat, så er jeg også
socialdemokrat og stolt af det.
Jeg tror nu nok jeg kender en del, der absolut ikke er
socialdemokrater, der mener at de driver en ærlig og lovlig forretning
og jeg tror da heller ikke nogen af de borgerlige partier bryder sig
om, hvis det modsatte så er gældende - at hvis man ikke er
socialdemokrat, så beskæftiger man sig med snyd og bedrag.

Og nej, HPA3, du behøver ikke svare, for du har bevist at du ikke er
værd at høre mere på.
--
Leonard

Fra : alexbo

Dato : 17-02-07 17:38

"HPA3" <marina@keepitcool.dk> skrev

> Nu bruger jeg resten af min dag på at drikke Château Petrus Replica.

Fremstillet delvis af druer.

mvh
Alex Christensen