Netbios
Fra : Leo Jørgensen

Dato : 16-02-07 21:40

hej

Jeg har lige fået ny router fra CC.
Når jeg kigger i indstillingerne i routeren, er der markering i
Windows Networking(NetBIOS over TCP/IP)
"Allow between LAN and WAN"

Bør jeg ikke fjerne den markering, jeg syns at kunne huske noget om det
helst skal være deaktiveret, men måske husker jeg forkert.

Hygsom
Leo

Fra : Ole C

Dato : 16-02-07 23:52

Leo Jørgensen skrev blandt andet:

> [...]
>
> Bør jeg ikke fjerne den markering, jeg syns at kunne huske noget om
> det helst skal være deaktiveret, men måske husker jeg forkert.

Jeg tør ikke sige noget præcist om indstillingen i din router, men et af
Madsens råd her:
http://www.t29.dk/madsen/tjenester_winxp_sp2.pdf
drejer sig om NetBIOS indstillingerne under computerens
Netværksforbindelser - og at man eventuelt deaktiverer den helt.
Har man gjort det, kan andre måske fortælle om ikke det overflødiggør at
forholde sig til routerens indstillinger? Det ville jeg da umiddelbart mene.

--
vh Ole C.
Jeg beskytter mig mod alle meddelelser