antivirus program vil ikke på nettet-vista
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-02-07 14:00

Hej i gruppen.

Jeg har et antivirus program (nod32) det kan ikke opdatere mere det virker
godt nok til windows xp, men ikke til Vista. Er der nogen
sikkerhedsindstillinger jeg skal stille på?

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Kim

Dato : 15-02-07 16:01

On Thu, 15 Feb 2007 13:59:37 +0100, Jørgen Nielsen
<longhorn_1969@nomorespam@hotmail.com> wrote:

>Jeg har et antivirus program (nod32) det kan ikke opdatere mere det virker
>godt nok til windows xp, men ikke til Vista. Er der nogen
>sikkerhedsindstillinger jeg skal stille på?

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.sikkerhed.virus

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-02-07 18:20

"Kim" <k@x.x> wrote in message

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.sikkerhed.virus

Det er en sikkerhedsindstilling jeg søger, det er ikke mit antivirus program
det er galt med.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 17:01

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> virker godt nok til windows xp, men ikke til Vista. Er der nogen
> sikkerhedsindstillinger jeg skal stille på?

Brug nyeste version, der virker alt out of the box.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-02-07 18:17

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message
> Brug nyeste version, der virker alt out of the box.

Det gør jeg også.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 19:02

Jørgen Nielsen wrote:
> ""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message
>
> Det gør jeg også.

prøv at vælge en anden server at opdatere fra.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-02-07 13:17

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i meddelelsen
> prøv at vælge en anden server at opdatere fra.

Den prøver selv flere forskellige, men det hjælper ikke noget.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : N/A

Dato : 17-02-07 19:46

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-02-07 19:46

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Måske skal du tillade NOD i Vista firewall'en.
>
> Tip: http://www.wilderssecurity.com/forumdisplay.php?f=16

Hej John.

Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan se det nogen steder, måske det er mig der
er blind.