Fødselsdage i Outlook 2003
Fra : Hansen

Dato : 15-02-07 10:07

Hejsa

Jeg sidder her på arbejdet med en Outlook 2003 og en public folder der
indeholder info på alle ansatte. Disse kontaktinfo har jeg adderet til
"other contacts" ved at sige "add to favorites" på den offentlige folder.
Mit problem er så bare at deres fødselsdage ikke figurerer i min kalender.
Hvis jeg går ind og retter i deres info, så spørg den om den skal sætte
mærkedagen ind i min kalender, men med vores antal, vil det blive en lang
affære for mig, og så vil det kun virke i min kalender. Alle andre ansatte
skal igennem samme mølle for at få fødselsdage i deres kalender.

Er der nogen nem måde hvorpå man kan få tilføjet fødselsdage på kontakter
fra en public folder (som er tilføjet til "other contacts som nævnt)?

Jeg har prøvet at kopiere dem alle sammen over i My Contacts men skal stadig
ind og rette i deres data og gemme, før de kommer frem i kalenderen.

/Hansen

Fra : F

Dato : 15-02-07 21:06

Find filen outlook.hol og rediger i den med Notepad

Så kan du lave dine egne helligdage som andre i øvrigt kan anvende ved at
indlæse samme outlook.hol fil i deres outlook klient

Fra : Hansen

Dato : 16-02-07 08:36

> Find filen outlook.hol og rediger i den med Notepad
>
> Så kan du lave dine egne helligdage som andre i øvrigt kan anvende ved at
> indlæse samme outlook.hol fil i deres outlook klient

Det løser ikke problemet med fødselsdagene, men det var da rart at vide hvor
Outlook gemmer helligdagene. Så kan man måske rette dem til noget mere
sigene ... (Boxing day f.eks.)

/Hansen

Fra : tr

Dato : 18-02-07 12:41

Du kan faktisk gå ind og sætte fødselsdage hvor du vil som fortalt.
tr

Fra : Hansen

Dato : 19-02-07 16:01

"tr" <titris@aab-net.dk> wrote in message
> Du kan faktisk gå ind og sætte fødselsdage hvor du vil som fortalt.
> tr

Jeg kan godt se at det er en løsning, men den forekommer mig ikke særligt
smart. Det jeg har er jo en lang række importerede kontakter hvori
fødselsdag allerede er indtastet. På den nævnte måde skal jeg åbne hver
enkelt for at finde fødselsdagen og så ligge den over i .hol.
Jeg tænkte at der måtte være en måde at fortælle Outlook på at nu skal den
altså lige løbe mine kontakter igennem og sørge for at fødselsdage er i
kalenderen. Men det kan være at det simpelthen ikke er muligt?

/Hansen