Musen (BT) b liver sløv, når mobilen
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 17-02-07 15:59

Hej,

Jeg har et BT tastatur og en BT mus, som bare virker perfekt på min MacBook.

Når jeg så forbinder min mobil også via BT, for at synkroniser eller
sende SMS'er, ja så bliver musen noget langsom at arbejde med, hakker
lidt og bliver bare træls :(

Selvom jeg disconencter mobilen igen, skal den stadig skabe sig og
eneste løsning ser ud til at være at reboote maskinen, hvilke er træls.

Jeg har OS X og alle opdateringer (mig bekendt) installerdet.
Nogle som har en ide til om det kan løses eller?

Er det fordi der kommer "for meget" trafik på BT eller er det noget andet?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö
Sweden

Cell: +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://nerdlab.se - Development & Hosting
http://freelance4u.dk - CV and references

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-02-07 16:30

Thomas Løjmann Jørgensen skrev:

> Når jeg så forbinder min mobil også via BT, for at synkroniser eller
> sende SMS'er, ja så bliver musen noget langsom at arbejde med, hakker
> lidt og bliver bare træls :(

Jeg har oplevet det samme, men jeg har aldrig været tvunget til at
genstarte computeren for at løse problemet. Det har hjulpet at slukke
musen og tænde den igen lidt efter (når computeren har fortalt at
forbindelsen blev afbrudt). Har du prøvet det?

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 18-02-07 18:00

Michael Rasmussen wrote:

> [...]
> musen og tænde den igen lidt efter (når computeren har fortalt at
> forbindelsen blev afbrudt). Har du prøvet det?

Det har jeg ikke prøvet, men så er det jo ikke fedt mere.

Jeg vil jo ha min mobil forbundet hele tiden, sådan at jeg kan svare på
de SMS'er der kommer ind, via computeren eller bare sende nogle nye helt
umotiveret :)

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-02-07 18:10

Thomas Løjmann Jørgensen skrev:

> Jeg vil jo ha min mobil forbundet hele tiden, sådan at jeg kan svare på
> de SMS'er der kommer ind, via computeren eller bare sende nogle nye helt
> umotiveret :)

Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg mener altså at det hjælper på
musen, selvom telefonen fortsat er tilsluttet og brugbar. Lidt som om at
man ved at slukke/tænde musen giver den førsteprioritet.

Desværre har jeg ikke lige mulighed for at teste det nu, så det er da
muligt jeg tager fejl og husker forkert.