Macbook og Allnet AP
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 13:43

Hejsa

Jeg har lige fået min MacBook - sød lille tingest nu skal jeg bare ha`
alt ordnet, så den med tiden kan erstatte min PC og starionære (hvis det kan
lade sig gøre!). Mit første problem er, at den kun kan gå på mit trådløs net
(Allnet) hvis jeg dropper sikkerheden - så snart jeg laver en WEP key og
enabler den, kan jeg ikke komme på nettet. Ugyldig kode skriver den og jeg
er sikker på at det er den rigtige kode - meget mystisk!!
Hvad er galt?

Jeg har også en AirPort Express - den fungerer uden problemer, også med
kode, men den skal jeg bruge et andet sted.

Hilsen Bo

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 15-02-07 15:58

"Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:

> [...]
> enabler den, kan jeg ikke komme på nettet. Ugyldig kode skriver den og jeg
> er sikker på at det er den rigtige kode - meget mystisk!!

Brug kun hex-tal i nøglen.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 16:38

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse