mappen tempdir
Fra : tidemann

Dato : 16-02-07 23:21

Er der ikke en mappe der hedder FrontPageTempDir ell. lignende og hvor
ligger den mon?
I min gamle win98 var der en der hed det, men kan ikke finde den i XP

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Ulrik Friis

Dato : 17-02-07 00:35

"tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> wrote in message
> Er der ikke en mappe der hedder FrontPageTempDir ell. lignende og hvor
> ligger den mon?
> I min gamle win98 var der en der hed det, men kan ikke finde den i XP

Den er lige her: C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Temp

Du skal i indstillinger for mapper sætte prik i vis skjulte mapper og filer
for at se den.

mvh
Ulrik
"Lead us not into temptation. Just tell us where it is; we'll find it."

Fra : tidemann

Dato : 17-02-07 01:48

Ulrik Friis wrote:
> [...]
>
> mvh
> Ulrik
> "Lead us not into temptation. Just tell us where it is; we'll find it."

Tak.
Men det hjalp alligevel ikke
Jeg havde downloadet et css fra en af nedenstående websteder, men hun havde
desværre ikke hentet den sidste nye jeg havde lagt op.
Så alle "mine" ændringer fra i går er væk.

Jeg ved bare at man i win98 kunne finde hele sider, billeder o.lign. i den
mappe, men nu er der kun underlige IMT2A.xml dimser, log-dimser og andet jeg
ikke kan bruge.

Fra : enkvinde

Dato : 17-02-07 00:37

"tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev i en meddelelse
> Er der ikke en mappe der hedder FrontPageTempDir ell. lignende og hvor
> ligger den mon?
> I min gamle win98 var der en der hed det, men kan ikke finde den i XP

Hej Marianne
Jeg kan skutte huske hvordan det var i win98, men mener at FrontPage idag
bruger XPsystemets egen temp mappe *s*...
Men XP har jo en masse skjulte mapper, dog ingen temp i FrontPage.

Hilsen Eva

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 19-02-07 15:22

Med FP2003 og WINXP er den i en superskjult mappe som du ikke kan se
under temp internet sider.
Se denne KB artikel:
http://support.microsoft.com/kb/840467

On Fri, 16 Feb 2007 23:21:22 +0100, "tidemann"

Fra : tidemann

Dato : 19-02-07 16:18

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] wrote:
> Med FP2003 og WINXP er den i en superskjult mappe som du ikke kan se
> under temp internet sider.
> Se denne KB artikel:
> http://support.microsoft.com/kb/840467

Tusind tak! Så ved jeg det til en anden gang