Sendt post i fællespostkasse i Outlook
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-02-07 23:37

Hej

Vi har en afdelingspostkasse på mit arbejde, så flere brugere kan tjekke den
samme mail.

Desværre havner den sendte post i ens egen sendt post mappe og ikke i
afdelingspostkassens.

IT-afdelingen siger, det ikke kan være anderledes, men jeg tror ikke helt på
det.

Det er jo meget rart, at kunne se, hvad der er sendt fra
afdelingspostkassen, så man ikke sender det samme svar, som en anden kollega
allerede har sendt.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Søren Blom

Dato : 17-02-07 04:02

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev

> [...]
> afdelingspostkassens.
>
> IT-afdelingen siger, det ikke kan være anderledes, men jeg tror ikke helt

Nej hvorfor skal man også tro på fagfolk?

For at have det som du ønsker, så vil det kræve at når den enkel bruger
sender en mail først bliver sendt til en fælles sendt post mappe, for først
derfra at sende mailen ud af huset, om det kan lade sig gøre på nogen måde
med jeres nuværende opsætning er ikke til at svare på uden at kende til
jeres hardware og software sammensætning.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-02-07 20:29

> Nej hvorfor skal man også tro på fagfolk?

Jajo, nu var det kammerat, der sagde, at du kunne man sagtens.

> [...]
> sig gøre på nogen måde med jeres nuværende opsætning er ikke til at
> svare på uden at kende til jeres hardware og software sammensætning.

Ok, jeg kan se problemet.

Og jeg går ud fra, det heller ikke er lige til at f.eks. lave en fast
cc-modtager på de mails, der sendes?

Fordi så kunne jeg jo lave det og sørge for at de relevante medarbejdere får
en cc, som de så med en meddelelsesregel kunne smide i en bestemt mappe.