Fej i Agent
Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-02-07 21:40

Hvad betyder denne fejl.
Se post i DK.BINAER med samme subj.
Umiddelbart har jeg ryddet ud på både den disk
hvor Agent kører fra og den disk jeg gemmer på.
Men jeg kunne godt få den ide at det er i selve
Agent programmet der skal muges ud.
Jeg kunne dog godt tænke mig at få forklaret hvad
fejlen helt præcist går ud på, og så selvfølgelig få
en guide i at undgå/fjerne fejlen.

Andersen [ 3650 ]
Gas Jagtvejen og smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 15-02-07 21:41

Det er denne jeg henviser til:

Fra : L.E.P.

Dato : 16-02-07 14:45

Thu, 15 Feb 2007 21:39:44 +0100, skrev "Andersen [3650]"
<siger@det.ikke> :

> [...]
>Agent programmet der skal muges ud.
>Jeg kunne dog godt tænke mig at få forklaret hvad
>fejlen helt præcist går ud på, og så selvfølgelig få

Fejlen er vel det der står - at mappen dk.binaer.film er fuld.

1. Komprimer mapperne (Menuen Filer > Purge and compact > Compact All
Folders.

2. Hvis det ikke hjælper: Ryd op i mappen dk.binaer.film og komprimer
igen.

3 Hvis det heller ikke hjælper: Marker mappen og vælg Menuen Filer >
Repair Selected Folders.

Hilsen Lars

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-02-07 22:00

L.E.P. wrote:
> Thu, 15 Feb 2007 21:39:44 +0100, skrev "Andersen [3650]"
> <siger@det.ikke> :

> Fejlen er vel det der står - at mappen dk.binaer.film er fuld.

Nahh du må for guds skyld ikke bruge agent til at hente film med - de ældre
versioner er ok til txt news - men ellers har agent kun et fornuftigt formål
binært og det er til at se subj som man så kan bruge i newslecher til at
lave nzb filer med - men selv til bare at hente headers til f.eks jeg kan
ikke lige huske hvad den heder men noget med dvdr.nordisk via giga der
holder filerne i 100 dage der eksplodere agenten før den har hentet alle
headers - så man skal altså bare hente for max 60 dage af gange med mindre
det er mindre trafikerede grupper som dbf eller d.dvd.image , hvis man bare
vil hente nogen mp3 er så kan det gøres smerte frit - men selv om agent har
10 conetions så er den langsom og går i stå mao den dur ikke til ret meget
andet ind at hente headers.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-02-07 22:48

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> frit - men selv om agent har 10 conetions så er den langsom og går i stå
> mao den dur ikke til ret meget andet ind at hente headers.

Jeg er gået over til Newsleecher for et par dage siden, så problemet er
ikke aktuelt længere. Ellers tak for indsparket

Fra : Frank Andersen

Dato : 16-02-07 15:02

Hvor stor er .dat filen i data direktoriet?
Alt efter, hvilken version af Agent, Du bruger, er der en max. størrelse
på .dat filen. Har du prøvet at compact'e folderen? Selv om man sletter
indholdet, bliver filen ikke mindre før man laver en compact.

Mvh. Frank

--

Erstat 'DOT' med '.'
Replace 'DOT' with '.'