E-Mail
webnoob 5265
Er slrn også defekt?
Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-02-07 00:09

Jeg blev noget overrasket da jeg så dette indlæg:
http://img402.imageshack.us/img402/9749/slrnwa1.png

Jeg vidste godt at slrn ikke var helt up-to-date, men alligevel.
Burde en god nyhedsklient kunne vise det indlæg fejlfrit?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-07 01:00

Lars Stokholm skrev:

> Jeg vidste godt at slrn ikke var helt up-to-date, men alligevel.
> Burde en god nyhedsklient kunne vise det indlæg fejlfrit?

Ifølge Official Internet Protocol Standards er RFC 3156 en
proposed standard. Ved en *hurtig* gennemlæsning kunne jeg ikke
lige se nogen krav til hvordan et læseprogram skulle præsentere
et indlæg med PGP-vedhæftning.

Mit (Dialog på XP) viser indlægget med en vedhæftning.

--
Bertel

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-02-07 01:05

On 2007-02-14, Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> wrote:
> Mit (Dialog på XP) viser indlægget med en vedhæftning.

Men med æ'er, ø'er og å'er i ordenlig stand formodes?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-07 09:20

Lars Stokholm skrev:

> Men med æ'er, ø'er og å'er i ordenlig stand formodes?

Ja, indlægget står helt normalt.

--
Bertel

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 19-02-07 19:48

Lars Stokholm skrev:

> [...]
>
> Jeg vidste godt at slrn ikke var helt up-to-date, men alligevel.
> Burde en god nyhedsklient kunne vise det indlæg fejlfrit?

Måske kan du prøve med nogle makroer:
http://www.blacktrash.org/cgi-bin/mercurial/SlrnMime/

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Tv-fri medielicensbetaler

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 19-02-07 20:12

On 14 Feb 2007 23:09:17 GMT, Lars wrote:

> Jeg blev noget overrasket da jeg så dette indlæg:
> http://img402.imageshack.us/img402/9749/slrnwa1.png

Kønt ser det godt nok ikke ud.

Her er hvordan Gnus viser det hos mig:

<http://koldfront.dk/misc/gnus-mime-pgp-article.png>

> Jeg vidste godt at slrn ikke var helt up-to-date, men alligevel.
> Burde en god nyhedsklient kunne vise det indlæg fejlfrit?

Burde og burde, jeg synes det er noget hårdt at klassificere slrn som
defekt. MIME er absolut ikke trivielt at implementere.

Mvh.

Adam

--
"My internal clock is on Tokyo time." Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk