Sort skærm på tv efter opstart.
Fra : Meco

Dato : 17-02-07 22:11

Hej.

Har koblet mit NVIDIA GeForce 6200SE TurboCache til mit lcd-tv via VGA.
Har indstillet opløsning samt opdatering korrekt i følge tv´ets anvisninger,
men ...
Efter opstart og XP billede bliver/forbliver skærmen sort - også i BIOS og
fejlsikret tilstand.
Har søgt på Google.men har ikke kunne finde noget brugbart. Findes en
aha-løsning ?

Hilsen Meco

Fra : Desserten

Dato : 18-02-07 17:13

"Meco" <meco@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fejlsikret tilstand.
> Har søgt på Google.men har ikke kunne finde noget brugbart. Findes en

Ja sæt en monitor til den udgang (stik) du bruger til tv.......... !!

Fra : Meco

Dato : 18-02-07 20:15

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev:

> Ja sæt en monitor til den udgang (stik) du bruger til tv.......... !!
Havde nu forestillet mig et mere konstruktivt svar.

Well, har selv løst problemet.
Da jeg havde sat både tv og monitor til mit GFX kunne jeg styre primær og
sekundær skærm inde i NVIDIA display. Det kunne jeg ikke før, da jeg kun
havde koblet én enhed til.