6600 GT vs 6800
Fra : Hansen

Dato : 16-02-07 06:45

Hejsa,

Jeg prøver at få købt mig et brugt grafikkort (6600gt) men der er nærmest
umuligt (fordi jeg gerne vil have det som AGP og passiv kølet) Nu har jeg
set at man også kan få 6800 som passiv og AGP, men så er spørgsmålet: Er
6800 svarende til, bedre eller meget bedre end 6600 gt? Jeg har kigget på
Tomshardware charts og der ser det ud til at slå 6600 GT med en snudelængde
men heller ikke mere.

Er det også sådan det forholder sig i den rigtige verden?

Hov og hvad med strøm? Jeg har en Seasonic 400 W strømforsyning - kan den
klare opgaven?

/Hansen

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-02-07 10:59

"Hansen" <bluesboys@-remove-this-hotmail.com> wrote in message
> [...]
> snudelængde men heller ikke mere.
>
> Er det også sådan det forholder sig i den rigtige verden?

Tja, hvis det er en almindelig 6800, skal det nok passe (jeg kan ikke se en
alm 6800 på Toms), men hvorfor køber du ikke et 7600GS det er billigere (fra
nyt) og bedre en begge de to nævnte kort, men du har måske fundet et eller
andet secielt godt tilbud.

Bjarne K.